donderdag 8 oktober 2015

last post


Een hele tijd al heb ik zitten dubben
of ik nog wel verder wil met m'n blog,
ik ging het steeds meer ervaren als een
opgave en nu heb ik dan ook besloten om
te stoppen, wel een beetje met weemoed
maar ja, zo gaat dat nu eenmaal..
deze kaart is trouwens eentje welke ik heb
gemaakt voor een stamping angels project
met als opdracht: met een hoedje erop,
het geknutsel gaat trouwens wel gewoon
door hoor want dat virus raak je zomaar
niet kwijt :)
Ik wil iedereen graag  bedanken voor de
bezoekjes en berichtjes op m'n blog, was
altijd erg leuk!
Ik wens jullie alle goeds!

11 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Je vogeltje ziet er prachtig uit met zijn speciale hoedje, mooie kleurige creatie, je wordt er blij van als je er naar kijkt!!Heel mooi!!

Groetjes
Maria

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een enorm vrolijke kaart Ida...helemaal leuk en knap gemaakt!
Jammer dat (ook) jij stopt met bloggen, het wordt steeds stiller in Blogland.
Uiteraard wens ik je nog enorm veel knutselplezier toe ... en je creaties en attente reacties op mijn blog zal ik gaan missen!

Alle goeds, Ida!!!
Hartelijke groet, Alie

Elizabeth zei

O wat jammer ..., is m´n eerste reactie...
Maar je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt.
Bloggen moet echt geen verplichting worden.
´k Zal je zeker missen!
Hartelijk dank voor al je inspiratie en je reacties. Het ga je goed!

Groetjes,
Elizabeth

Willy zei

Wat een gave kaart Ida, jammer dat we je mooie originele creaties moeten missen in Blogland! Jij ook heel erg bedankt voor je leuke reacties op mijn blog en het ga je goed!

Anneke zei

Wat een leuke kaart. Als het niet meer goed voelt
Moet je stoppen. Bedankt voor jouw reacties op mijn blogposten.
Die waren inspirerend voor mij. Groetjes, Anneke

Marjan Küppers zei

Wat een mooi kaartje, erg leuke met dat feestvogeltje en de prachtige kleuren!
Jammer dat je stopt met je blog, maar als het voelt als een opgave is dat natuurlijk niet goed. Het moet wel leuk zijn.
Bedankt voor je immer leuke reacties op mijn blog en ik zie je vast nog wel op FB.

Annemieke zei

Je kaart is erg mooi. Jammer dat je besloten hebt te stoppen.
Groet Annemieke

Karin zei

Een prachtige laatste kaart, jammer je mooie creaties te moeten gaan missen, maar gelukkig blijf je nog lekker creatief aan de gang!
Groetjes Karin

Aafke zei

Schattig vogeltje. Vandaag was ik bij een vriendin in Duitsland, en daar heb ik veel vogeltjes gespot. Dus dit kaartje past, voor mij, bij vandaag.
Liefs Aafke

Gerrina zei

Mooie kaart!
Jammer dat (ook) jij die beslissing neemt... FB vind ik veel te vluchtig en echt genieten van de foto's kun je daar niet zoals hier... Dank je voor het kijken en je fijne reacties op mijn blog! Enne denk niet dat je het"virus" snel kwijtraakt...geniet verder van het maken van mooie dingen! Groetjes, Gerrina

Gaby Bee zei

Sending warm wishes to you and your family for a wonderful Christmas, and much health and happiness for 2016.

Gaby xo