vrijdag 4 september 2015

mixed media cards


Voor het maken van deze kaarten een tutorial
op you  tube  gevolgd van Nika in Wonderland,
ik ben begonnen met de gelliplate en heb  daarmee
diverse laagjes aangebracht, vervolgens een
paar stencils gebruikt..


daarna de bloem + steel getekend en
de omgeving met turquoise verf
ingekleurd, bij bovenstaande kaart deels
en bij onderstaande kaart helemaal..


bloem + steel verder uitgewerkt met
een zwarte marker en witte sharpie pen,
hier en daar wat verf gespetterd  en dotjes
gezet, ik vind het een hele leuke techniek
daar ga ik vast nog wel eens mee aan de
slag..

7 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Hele mooie kleurrijke kaarten heb je gemaakt!!!Super!!

Groetjes
Maria

Karin zei

Mooi, leuk resultaat!
Groetjes Karin

Elizabeth zei

De kleuren combineren zo mooi; enerzijds het koele aqua en anderszijds warm oranje...
Leuk hè .. een gelli plate... Ik moet hem nodig weer eens pakken!
Fijn weekend, Ida!

Willy zei

Super mooi!!

Marjan Küppers zei

Heel mooie kaarten, Ida! De kleurkeus is ook erg goed! Net als de witte en zwarte lijnen bij de bloemen.

Maia zei

Wat een frisse kaartjes!
Mooie techniek en leuk om te doen. Denk ik.
Fijne zondag!
Groetjes Maia

Gerrina zei

Zien er mooi uit! Jou bloemen zijn altijd zo fleurig! Groetjes, Gerrina