maandag 14 september 2015

bloemen & borduurring


De inspiratie voor dit werkje vond ik
in de nieuwste editie van Craft Stamper,
omdat ik bijna geen van de gebruikte
materialen had heb ik het op m'n eigen
manier ingevuld, de ondergrond is een
stukje canvaspapier waarop gewerkt met
modelling paste, inktspray, embossing
poeder, stempels, de bloemen gekleurd
met distress inkt en iets hoger bevestigd,
de ring ook gekleurd met inktspray,
de gebruikte stempels zijn van art journey
en crafty individuals..

7 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Ik denk dat ik weet van welke ding in de Craft Stamper jij je inspiratie haalde, was vast het canvas. Was ik ook weg van. Jouw creatie is ook erg mooi en erg leuk dat je die juist met eigen spullen maakte.

Elizabeth zei

Ontzettend gaaf gedaan, Ida...
En eigenlijk is het veel leuker om je eigen spullen te gebruiken.
Als ik de bladen zie, dan zou ik zoveel moeten aanschaffen.., juist goed om te kijken wat je hebt en daarmee iets te creëren.

Gerrina zei

Wat een mooie is dit geworden! Zo kan je werkelijk overal een prachtig bloemenwerk maken! Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Wat een mooie is dit geworden! Zo kan je werkelijk overal een prachtig bloemenwerk maken! Groetjes, Gerrina

Willy zei

Wauwww prachtig zeg, wat een mooie kleuren en structuur!!

maria's knutselplezier zei

Heel mooi , weer eens iets aners , mooie details mooie structuur en kleuren!!!

Groetjes
Maria

DEKAKADO zei

Wat ontzettend creatief om er jouw eigen draai aan te geven. Dan maak je het mooi uniek. Het ziet er supermooi uit. Kunstzinnig. Groetjes, Marleen.