maandag 6 juli 2015

life is your mirror....


Opnieuw een paar pagina's gemaakt in
m'n art journal met als inspiratiebron deze
keer een foto tutorial op rangerink, de
ondergrond eerst voorzien van een laagje
gesso daarna paar kleurtjes distressinkt en
inktspray gebruikt, stukjes papier, paar
labels, diverse stempels, tissuetape,witte
sharpie pen, de tekst afgedrukt op een
stuk kraftkarton. Ik vind dat ik toch best
wel wat materialen heb maar telkens als
ik een tutorial volg valt het me op hoeveel
materialen je eigenlijk nodig hebt en wat
ik allemaal niet heb dus dat wordt dan roeien
met de riemen die je hebt; daar hou ik wel van:)

6 opmerkingen:

Gerrina zei

Leuk hoe je elke keer gewoon met wat je hebt iets moois maakt! Nu ook weer!
Ik ben ervan overtuigd dat je niet alles hoeft te hebben om lekker te kunnen "spelen"en net als hier in je eigen stijl te werken! Fijne week! Groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Inderdaad heb je echt veel nodig, dat zie ik ook in het tijdschrift The craft Stamper. Net als jij en Gerrina vind ik ook dat je best kunt werken met wat je wel in huis hebt. Dat laat je maar weer zien hier, mooi!

Elizabeth zei

Nou, ik vind jouw creatie eigenlijk veel leuker dan die op de tuut!
Herkenbaar wat je zegt over die materialen, het is gewoon commercie...
Nee, een creatieveling lost het anders op!

groetjes, Elizabeth

Willy zei

Jij bewijst maar weer eens dat je met weinig veel kunt maken, super mooie pagina's!!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

De leukste materialen vind je soms zomaar in je eigen huis...knap dat je niet meteen naar de winkel bent gerend Ida: Je spread ziet er creatief uit!
Groetjes, Alie

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige pagina met heel wat gerecupereerd materiaal maar daarom niet minder mooi, dit is pas creatief omgaan met wat je hebt!!

Groetjes
Maria