dinsdag 12 mei 2015

tjilp, tjilp..


Aangestoken door het drukke gekwetter
van de vele vogels buiten  heb ik dit broedende
stelletje op een klosje gemaakt, hiervoor een
houten klosje genomen  en deze  van verschillende
kleurtjes acrylverf voorzien, de vogels gestempeld
en geverfd, bloemetjes gestempeld, in de tuin wat
takjes gezocht en het geheel op het klosje bevestigd,
touw gewikkeld en vilten balletjes geplakt (die de
eitjes moeten voorstellen), ik hoop dat er vele vogeltjes
groot mogen worden en uiteindelijk uitvliegen, als ik
al die kraaien, eksters en andere roofvogels zie en de
katten natuurlijk hou ik mijn hart wel een beetje vast..



7 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat heb je dit simpele klosje verandert in een enorm leuk lente tafereel Ida! Een plezier om naar te kijken.
Hartelijke groet, Alie :-)

Willy zei

Wat een ontzettend leuke creatie Ida, echt héél leuk!

Anneke zei

Wat een mooi lief geheel .

Sarah zei

Wat een vrolijk tafereeltje ! Liefs ☆ Sarah ☆

Gerrina zei

Wat mooi! En ja, hier ook een gekwetter de hele dag door... Vanmiddag met gasten in de tuin was zelfs even niemand te verstaan, zo hart ging het... Groetjes, Gerrina

maria's knutselplezier zei

Wat een schitterend lieve creatie, heel mooie kleuren ook!!!

Fijn weekend
Maria

Aafke zei

Oóóóóóóhhhhhhh, wat mooi!
Liefs Aafke