donderdag 21 mei 2015

cover & card



Afgelopen tijd ben ik bezig geweest om
een cover te maken voor een art journal
boekje wat al een tijd in de kast lag te
wachten, hiervoor heb ik een tutorial op
youtube gevolgd van Roben-Marie Smith,
en dat was fun, heb geleerd hoe vele laagjes
aan te brengen; resultaat hierboven..


naast de cover ook meteen een kaartje
erbij gemaakt, de ondergrond is opgebouwd
uit vele laagjes acrylverf, zwarte inkt, zwarte
permanent marker en witte sharpie pen..




voor de kaart verder een sjabloon gebruikt
deze ingekleurd met zwarte permanent
marker, ik heb mij voorgenomen om voor
de pagina's diverse technieken/tutorials te
volgen zodat het naast een art journal ook
een technieken boekje wordt..

9 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtig en kunstig !!! En wat een werk zeg, maar het resultaat mag gezien worden!!! Mooi abstract in mooie vormen en kleuren!!!

Groetjes
Maria

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een heerlijk kleurrijk en artistiek ogende cover Ida! Wat zul je daar plezier van hebben...ook de kaart ziet er fris en prettig uit!
Groetjes, Alie :-)

Gerrina zei

Ziet er mooi uit en ik ben ervan overtuigd dat de foto 't geen recht doet... Heel veel plezier met alle technieken! Dit boek is zo vol... :) Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Supermooi, heel mooie kleuren ook!

Elizabeth zei

Prachtige omslag, Ida...
En er is zoveel te leren aan technieken, ik sta er ook telkens versteld van. Alleen heb ik geen zin om tig materialen aan te schaffen...

iene zei

het ziet er echt heel leuk uit!
wat een goed plan om hem te vullen met technieken.
groetjes, Evelyn

Anneke zei

Wat is dit prachtig. Er is zoveel beweging.
Heerlijke kleuren combinatie. Groetjes Anneke

Marjan Küppers zei

Heel arstsy ziet het eruit, ook je kaartje is zeer geslaagd te noemen, mooi!

Willy zei

Wauw gave cover zeg, ben ook erg benieuwd naar de inhoudt straks!!