dinsdag 14 april 2015

canvasjes


Op pinterest zag ik een soortgelijk canvas
voorbijkomen gemaakt door Kate Crane, ik
vond het helemaal leuk en ben er ook mee aan
de slag gegaan..


het leek me leuk om er twee te maken
en ze te spiegelen, de basis is  een sjabloon
van Dina Wakley, de ondergrond heb ik
geschilderd met verschillende acryl verfjes,
paar stempels gebruikt en wat andere sjablonen
waaronder één van de Hema, het sjabloon is
ingekleurd met een zwarte permanent marker,
verder nog distress inkt en markers gebruikt..


zo zien ze er samen uit, ze komen
naast elkaar te hangen, het plekje ga
ik zo maar eens uitzoeken..


8 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuk resultaat, deze twee gespiegelde canvasjes Ida!
Groetjes, Alie :-)

Elizabeth zei

Erg mooi! Dus de hoofden zijn m.b.v. en sjabloon gemaakt... ik vroeg me al vaker af hoe mensen zoiets maken...
Ik dacht dat ze het gewoon zelf tekenden..
Ga je nog meer van die leuke canvasjes maken?

Marjan Küppers zei

Ze zijn prachtig, wat een goed idee om er twee gespiegeld te maken, ze zullen vast een mooi plekje krijgen!

Willy zei

Wat een prachtige canvasjes, leuke kleurtjes en wat een grappig idee om ze te spiegelen!

Gerrina zei

Een zou al zo mooi zijn, maar twee zien er prachtig uit zo bij elkaar! Gaaf die lichte kleuren in contrast mat het zwart! Groetjes, Gerrina

Ira Huberts zei

Twee mooie blikvangers voor in huis Ida, erg leuk om de dames te spiegelen en zulke mooie kleuren mee te geven! Groetjes, Ira
♥Ira’s Crea Corner♥

Karin zei

wow prachtige zo samen!
Groetjes Karin

maria's knutselplezier zei

Wat prachtig zeg!!!Wat een mooie uitstraling !! ze zullen zeker wal passen in je interieur!!!

Groetjes
Maria