vrijdag 20 maart 2015

sailing


Toen ik op pinterest een aantal van dit
soort zeilbootjes tegenkwam werd ik
helemaal enthousiast, daar ga ik er ook
eentje van maken dacht ik meteen, gelukkig
vond ik een patroon voor 't maken van een
bootje en dit is het resultaat, gemaakt van de
helft van een kartonnen doos en snippers van
een reclamefolder..



met acrylverf 't bootje geschilderd,
zeiltje gemaakt van washipapier, de
vlaggetjes zijn stukjes washi tape en
de foto van het meisje stond ook al
een tijd opgeslagen op pinterest, ik
had em eigenlijk in de zomer willen
maken maar kon niet langer wachten :)

5 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Heel apart en erg leuk, een mooie homedecoratie Ida!

Karin zei

Heel erg leuk!
Groetjes Karin

Ira Huberts zei

Enig bootje Ida, daar kun je weer een leuk hoekje mee opvrolijken! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Aafke zei

Schattig! had je er zelf niet in willen varen???? Ik wel hoor!
Aafke

Willy zei

Ohhh wat gaaf, echt heel erg leuk!!