zaterdag 28 maart 2015

kleur & zwart/wit


Ben in de weer geweest met  een acrylblok,
distress inkt en aquarelpapier met als
bedoeling wat kleurrijke achtergronden
te maken..



diverse kleuren inkt op 't acrylblok
gedaan, wat water erbij en afdrukken,
dit een paar keer herhalen zodat alles
mooi gekleurd is en in elkaar overloopt..


voor de onderste kaart bloemen gestempeld
op aquarelpapier, uitgeknipt en samen met
stukje lint bevestigd, de bovenste kaart
heb ik gemaakt met een template en een
zwarte permanent marker, 't geheel weer
gemat op aquarelpapier.


14 opmerkingen:

Sarah zei

De onderste vind ik heel mooi !
Liefs ☆ Sarah ☆

Anneke zei

Dit is jouw heel goed gelukt. Prachtig geworden.

Margot zei

Heel gaaf!

Anneke zei

Prachtige achtergronden waar je supermooie kaarten mee maakte!

Maia zei

Zo knap hoe jij die achtergronden ook steeds maakt, zo mooi die heldere kleuren!
Steeds op een andere manier bloemen er op is perfect gedaan!
Ik vind het bootje in je vorige post ook super mooi gemaakt!
Fijn weekend.
Groetjes Maia

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie resultaten Ida...lekker kleurrijke ondergrondjes!
Groetjes, Alie

Gerrina zei

Die vrolijke kaarten zijn helemaal gelukt! Mooi! Groetjes, Gerrina

Ira Huberts zei

Mooi en kleurrijk gemaakt Ida, ook ik ben weg van je tweede kaart, wow, zo komen je stempels erg mooi uit! Groetjes, Ira
♥Ira’s Crea Corner♥

Karin zei

Prachtige kaarten, vooral die zwart wit met kleur vind ik erg mooi!
Groetjes Karin

Willy zei

Wat een prachtige serie kaarten, mooie achtergrondjes!!

Elizabeth zei

Wat een mooi effect met deze inktachtergronden...
Je kaartjes zien er vrolijk uit!

maria's knutselplezier zei

Je kaartjes zijn gewoon PRACHTIG!!!

Groetjes
Maria

Aafke zei

Het eerste kaartje (zwarte bloemen) vind ik het mooist. Het doet mij denken aan de zonsondergang. Prachtig!
Liefs Aafke

marga zei

Me encantan, amé estas flores :)