dinsdag 10 maart 2015

ATC's


Aangestoken door een medeblogster en
mijn inmiddels aardig gevulde bord atc's
op pinterest ben ik begonnen met het
maken van een aantal atc's, het leek me
leuk om een hele serie met dieren te gaan
maken en hier alvast een drietal..


voor de ondergronden heb ik
verschillende materialen en technieken
gebruikt..


leuk om er geschikte tekstjes bij
te bedenken..


'k heb meer gemaakt maar die komen
later, de kaartjes zijn eigenlijk om weg
te geven of te ruilen (swappen) vandaag
verstuur ik een paar voor een eerste swap,
mocht er iemand zijn die ook wil swappen
dan hoor ik het graag..
intussen ga ik verder met het maken van
m'n dierenserie.


8 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Hele mooie speciale ATC's we gaan weldra tot een ruil komen dat voel ik, ik ga vast nog eens een kijkje naar pinterest nemen!!Zeg maar wanneer je klaar bent!!

Groetjes
Maria

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuke dieren atc's Ida...!!!

Karin zei

Heel erg leuk deze ATC's!
Groetjes Karin

Ira Huberts zei

Superleuke ATC's Ida, je hebt er iets heel grappigs van gemaakt! Gaaf om ze ├╝berhaupt weer te zien, want ze worden niet al te vaak meer gemaakt, doe je goed! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Minimoek zei

Leuk Ida, ik maak ze ook zo af en toe en het is zo grappig om te zien hoe iedereen een eigen stijl van maken heeft. Groetjes Linda

Marjan K├╝ppers zei

Mooi zijn ze en ook echt allemaal in dezelfde stijl, wat me nog best moeilijk lijkt!

maria's knutselplezier zei

Bedankt Ida,je mooie ATC's zijn aangekomen, morgen vertrekken de mijne naar jou toe!!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Wat een mooie maak je dan meteen! Vrolijk en heerlijk niet zo standaard! Groetjes, Gerrina