vrijdag 20 februari 2015

flower power


Op pinterest kwam ik een leuk ideetje
tegen om van allerlei reststukjes bloemen
te knippen, dus m'n bakjes met reststukjes
gepakt en aan de knip gegaan, daarna een
achtergrondje gemaakt met eerst een laagje
gesso daarop reepjes boekpapier en vervolgens
sterk verdunde acrylverf, allerlei smalle
reepjes washi tape geplakt, gestempeld, met
een marker bijgetekend en als laatste de bloemen
en stelen vastgezet, erg leuk klusje vond ik en
weer een prima manier om kleine reststukjes
te gebruiken..

7 opmerkingen:

Gerrina zei

Leuk idee; lekker kleurrijk geworden! En als ik dit zo zie krijg ik al zin in voorjaar... Fijn weekend, Gerrina

Minimoek zei

Goed idee, meteen even op mijn pinterest gezet!!

Willy zei

Wat een super leuk idee en gaaf resultaat!

maria's knutselplezier zei

Super!!

Fijn weekend!
Maria

Ira Huberts zei

Erg leuk inderdaad Ida, zo fleurig! Je weet altijd iets bijzonders met bloemen te maken! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

sarah wynants zei

Mooi resultaat !

Aafke zei

Gezellig zijn deze bloemen. En een slim gebruik van restjes.
Liefs Aafke