vrijdag 19 december 2014

simpel & snel



Bij dit laatste setje kerstkaartjes heb
ik het mezelf makkelijk gemaakt dat
wil zeggen, dat ik dit superschattige
stempeltje al zoveel vond hebben dat
het samen met een ondergrondje voldoende
was (vond ik).. voor de ondergrondjes heb ik
telkens een stukje van een theezakje gebruikt,
daarbij is 't handig dat er regelmatig verschillende
thee smaakjes  worden genuttigd zo krijg
je verschillende ondergrondjes, vervolgens
stempeltje op  het  theepapiertje gezet en
ingekleurd met distress markers en gouden
gelpen, tenslotte papier bevestigd met
dubbelzijdig type en toen was het klaar..
ik wens iedereen hele goede en gezellige
dagen en op naar een creatief 2015!

7 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Enorm leuk stempeltje, mooi ingekleurd en idd meer is niet nodig op deze theezakjes...geweldig!
Op Pinterest zag ik dat je ondertussen een gave verzameling creaties met theezakjes hebt...ik geniet net als hier, ook daar lekker mee Ida :-)
Hartelijke groet, Alie

Elizabeth zei

Less is more ...
Je hebt gelijk; het stempeltje heeft het al helemaal! Leuke kaartjes Ida...

grtjs, Elizabeth

Willy zei

Wat een geweldig leuke kaarten zijn dit, zo gaaf! Ik wens jou en je familie ook hele fijne dagen en een creatief maar bovenal gezond 2015!

Ira Huberts zei

Wat heb je deze weer leuk gemaakt Ida! Erg grappig stempeltje en mooi ook met de gedroogde theezakjes, die vormen een prachtige achtergrond! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Karin zei

wow schitterend zeg, heel erg mooi!
Fijne feestdagen!
Groetjes Karin

Gerrina zei

Wat mooi! Dat heeft idd verder niets meer nodig. Groetjes, Gerrina

maria's knutselplezier zei

Prachtig Ida, gewoon super mooi, en heel vlug gemaakt, wat moet een mens nog meer met Kerstmis!!!

Fijne kersttijd !!

Groetjes
Maria