donderdag 4 december 2014

kijkkastje in theedoosje


Laatst kocht ik bij de Xenos een
klein houten theedoosje met de bedoeling
om er een kijkkastje van te maken dus
daar ben ik mee aan de slag gegaan..
eerst het doosje geschilderd en vervolgens
een  oud uiterlijk proberen te geven met distress
inkten, rubons en een likje verf..


de wandjes heb ik beplakt met op
pinterest gevonden oude afbeeldingen,
de printables van de doosjes vond ik
ook op pinterest, de oude frosen
charlottes heb ik gekregen evenals
het porseleinen kopje..


het vlindermeisje had ik een tijdje
geleden al gemaakt, het jurkje is van
kantjes met pareltjes en pailletten,
't geheel verder aangekleed met allerlei
frutsels uit mijn voorraad dozen..

9 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat heb je er een leuk kijkkastje van gemaakt Ida!
Leuke details en dat dametje met haar mooie jurk: geweldig!
Groetjes, Alie

Karin zei

wow , heel erg mooi gedaan!
Groetjes karin

Plony zei

Wat ontzettend gaaf!!!!
Groetjes van Plony.

Willy zei

Echt super leuk dit kijk kastje, er is zoveel moois te zien maar het vlindermeisje blijft toch het meest mijn aandacht trekken, gaaf!

Elizabeth zei

Sprookjesachtig lief ..., wat heb je dat mooi gedaan Ida!

Aafke zei

En in het echt nog veel mooier dan op de foto.
Liefs aafke

Ira Huberts zei

Beeldschoon, Ida! Met recht een kijkkastje, want wat valt er veel moois te bezichtigen! Zo fijntjes en sierlijk, heerlijk, om echt van te genieten! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Gerrina zei

Wat mooi! En echt iets om wat langer naar te kijken; zo veel mooie elementen...! Groetjes, Gerrina

Thea zei

Wat een mooi kistje heb je er van gemaakt.

Lang leve het internet,daar kun je letterlijk alles vinden.

Fijn weekend.

Groetjes Thea♥