vrijdag 10 oktober 2014

teabags



De creatieve activiteiten staan hier
momenteel op een heel laag pitje,
dit vanwege een tenniselleboog waar
ik veel last van heb, maar heel eventjes
bezig zo nu en dan moet kunnen en dus
heb ik de afgelopen tijd dit kaartje in
elkaar gefreubeld, gemaakt van gebruikte
theezakjes, de bloem van bonbonpapiertjes
en een takje uit de tuin als steel..
al struinende op pinterest ontdekte ik
het fenomeen teabag art en ben daar nu
helemaal van in de ban, geweldige dingen
worden ervan gemaakt..


dus hier in huis liggen al de nodige
theezakjes te drogen, ondertussen heb
ik alle tijd om er over na te denken wat
ervan te maken..


8 opmerkingen:

Karin zei

Wow dat ziet er leuk uit, ik ga toch ook maar eens mn theezakjes bewaren!
Beterschap! Groetjes Karin

Gerrina zei

Ziet er gaaf uit! Maar wat balen; wens je snel en goed herstel! Fijn weekend, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een mooi resultaat Ida...het oogt zo stijlvol en lief!
Sterkte met je arm!
groetjes Alie :-)

Elizabeth zei

Vervelend zo'n arm en best pijnlijk ...
Maar je hebt wel een vreselijk leuk kaartje gemaakt, Ida!
Teabag art, grappig...
Gisteren stuitte ik op een art journal met gebruikte theezakjes, vond ik ook al leuk .. Zo meteen maar even snuffelen op internet.
Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Marjan K├╝ppers zei

Erg mooi kaartje, de zachte tintjes, de theezakjes, gaaf !
Oh bah, een tenniselleboog, dat is pijnlijk ja, sterkte!

maria's knutselplezier zei

Prachtig die theezakjes art,jouw kaartje ziet er schitterend uit, ik hoop voor jou dat je elleboog vlug beter wordt!!!

Groetjes en nog een fijne zondag!!
Maria

Anneke zei

Prachtig Ida. Heel fijntjes . Groetjes Anneke.

Ira Huberts zei

Schitterende 'thee'roos, Ida! Sterkte met je pijnlijke elleboog, hopelijk kun je gauw weer pijnloos door het leven! Groetjes,Ira
Ira’s Crea Corner