zondag 19 oktober 2014

teabag book


Ben nog even verder gegaan met de
teabags, heb nu een hele serie theezakjes
gedroogd en uit elkaar gehaald om er
vervolgens dit boekje van te maken, de kaft
bestaat uit aquarelpapier waarop ik eerst
tekst heb gestempeld en vervolgens 2 laagjes
theezakjes  heb geplakt met decoupagelijm,
alle randen 2x gestikt met de naaimachine,
de gedroogde bolletjes (ik weet niet hoe het
heet) met een stukje ijzerdraad bevestigd op
't boekje..


de bladzijden in 't boekje bestaan telkens
uit 2 gedroogde en op elkaar geplakte
theezakjes, tenslotte het boekje gebonden
met een stukje zwarte draad..

9 opmerkingen:

Anneke zei

Waarschijnlijk heel mini dus, dat is niet te zien op de foto. Supermooi!

Elizabeth zei

Leuk Ida..! Ik vind het nog niet meevallen om de theezakjes netjes open te krijgen. Met de schaar gaat het 't beste, maar ik vind de lijnen dan zo recht en hard...
Heb je nu vakjes in het boekje gemaakt of lijkt dat maar zo?

Groetjes, Elizabeth

Marjan K├╝ppers zei

Dat lijkt me ook een klusje, zeg! Maar wel erg apart als ik zo het mooie resultaat zie!

ida zei

Ik gebruik de goedkoopste theezakjes van AH, deze zijn met
een draadje aan de bovenkant vastgezet, dit kan zo worden doorgeknipt en dan kunnen de zakjes helemaal opengevouwen worden, formaat is dan 16 x 11 cm.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een groots boekwerk...en dat van kleine theezakjes.
Knap en erg mooi Ida!
groetjes, Alie :-)

Ira Huberts zei

Leuk om te zien wat je met je gedroogde theezakjes hebt gemaakt Ida, ziet er fraai uit! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Karin zei

wow schitterend zeg!
Groetjes Karin

Anneke zei

Wat een mooi effect. Prachtig vintage boekje. Groetjes Anneke.

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi theezakjes boekje , gewoon prachtig!!!

Groetjes
Maria