zondag 14 september 2014

herfstkleuren


Voor deze kaart heb ik als achtergrond
een gelliprint gebruikt die al een tijd in
de kast  lag te wachten tot het herfst zou
worden en  nu 't zo ongeveer zover is
heb ik het tevoorschijn gehaald samen met
vele andere eerder gemaakte achtergronden
en ben  aan  het combineren geslagen, zo vond
ik een alcoholinkt achtergrond die mooi paste
bij de gelliprint  en het blauwe hart heb ik gesneden
uit een stuk van een ooit uitgeprobeerde techniek,
het oranje hartje is één van m'n kleifiguurtjes, kaart
verder afgemaakt met labeltje en andere frutsels..
erg handig zo'n voorraad achtergronden en erg goed
ook om er eens wat van te gebruiken want de stapel
wordt alsmaar hoger..

8 opmerkingen:

Anneke zei

Een hele mooie kaart. Wie bewaard heeft wat. En dit past heel mooi samen. Groetjes Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuke collage is het geworden Ida!
groetjes, Alie :-)

Marjan Küppers zei

Wat fijn dat je ze zo mooi kon combineren, het is een prachtig geheel met deze warme tinten.

Ira Huberts zei

Hele mooie kleurcombinatie, alles is perfect op elkaar afgestemd Ida! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Ellen zei

Prachtige creatie Ida.
Ik werk bijna altijd met Distress (alle varianten) en vond het zo leuk om weer eens met Alcohol Ink te werken. Heb de smaak weer te pakken hoor ;-) Wordt vervolgd!!!

Lieve groetjes,
Ellen

Gerrina zei

Heerlijke kaart; er is zoveel op te zien en toch oogt deze niet te druk! En wat vind ik die warme kleuren mooi... Groetjes, Gerrina

Karin zei

prachtige kaart, veel mooie combinaties ineen!

Berlinde zei

Wat een prachtige kaart Ida, heel mooi die herfstkleuren!
Lieve groetjes, Berlinde