zondag 31 augustus 2014

"afval" kaart

Deze kaart gemaakt met "afval" van
't vorige label  d.w.z. ik gebruikte een
stuk toiletpapier om de overtollige inkt
weg te deppen en toen had ik opeens
een stuk gekleurd toiletpapier, op een
paar blogs had ik al gezien dat dit soort
papier ook prima te gebruiken is en dus
heb ik de mooiste stukjes uitgezocht en
met decoupagelijm op een stuk cardstock
geplakt, een voorzichtig werkje want de
toiletpapier is kwetsbaar, serie blaadjes
geknipt voor de bloemetjes en als hartje
een doorgeknipt wolbolletje, 't geheel
gemat op aquarelpapier, hier wordt nu
dus niets meer weggegooid..

9 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Bijzonder wat je met restjes en 'afval' allemaal nog kunt doen. Het maakt vaak ook creatiever om met 'beperkte' middelen te werken in plaats van altijd maar meteen naar de winkel hollen, hihi.
Groetjes,
Paula

Anneke zei

Wat is dit leuk ga het ook eens proberen. Bedankt voor de tip en inspiratie. Groetjes Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een gaaf resultaat he Ida...leuke kaart geworden! Ik heb dit weekend ook wat kaarten gemaakt met vellen keukenrol, die ik gebruikt had om inkten te deppen...idd zeer kwetsbaar! :-)
groetjes, Alie

maria's knutselplezier zei

Super, wat een mooi gerecycleerd kaartje heb je gemaakt!!!

Groetjes
Maria

Karin zei

wow wat een schitterende achtergrond!! Groetjes Karin

Marjan Küppers zei

Een hoop creativiteit op één kaartje, heel mooi Ida!

Ira Huberts zei

Fantastisch wat jij weet te maken met restjes Ida, prachtig resultaat! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Gerrina zei

Mooie kleuren heb je zo als achtergrond! Hele vrolijke kaart! Groetjes, Gerrina

maria's knutselplezier zei

Prachtig Ida ik hou wel van die gerecycleerde achtergronden , heel mooi met die bloemen op de voorgrond!!

Groetjes
Maria