woensdag 9 juli 2014

bloemen boekje



Toen ik het nieuwe nummer van Craft Stamper
in de bus kreeg was ik meteen enthousiast en moest 
direct aan de slag, want behalve dat er een  prachtig
bloemen stempeltje van Anneke bijzit, staan er ook diverse
creaties in met dit stempeltje waaronder dit boekje,
ik heb het boekje gemaakt van aquarelpapier, de hele
kaft bedrukt met m'n dots stempel en daarop drie
keer het bloemen stempeltje, randje gezet met m'n
zwarte gelpen  en het boekje  gebonden met een stukje
zwarte katoenen draad met aan de uiteinden twee wollen
kralen, het boekje voorzien van vijf dubbele pagina's,
superleuk om te maken !!


10 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Hele mooie kaart, en die stempel lust ik ook nog wel inmijn collectie!!!

Groetjes
Maria

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een mooie cover Ida! Je hebt je goed laten inspireren...
groetjes, Alie :-)

Annemieke zei

Een mooi vrolijk kaartje.
Groetjes Annemieke

Elizabeth zei

Ja, dat is leuk als je er meteen een stempeltje bij krijgt. Kun je ook meteen aan de slag.
Je kaart is prachtig!

Ira Huberts zei

En alweer heb je er zo'n geweldig gestempeld boekje bij Ida! Leuk met die kraaltjes ook! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Anneke zei

He, deze vind ik leuk :) Supermooi kaftje, zo met die bolletjes. Een heel leuk boekje!

Gerrina zei

Mooi! Lekker fris met de bolletjesstempel! Tis wel een leuke van Anneke, he? Groetjes, Gerrina

Karin zei

Schitterend, ja dat stempeltje is errug leuk! Groetjes Karin

Maia zei

Prachtig dit boekje!
Ik heb nog nooit een craft stampers gelezen maar jij haalt er steeds mooie dingen uit dus toch maar een keer doen.
Mooie kleur heb je gebruikt voor dit boekje

Maia zei

Prachtig dit boekje!
Ik heb nog nooit een craft stampers gelezen maar jij haalt er steeds mooie dingen uit dus toch maar een keer doen.
Mooie kleur heb je gebruikt voor dit boekje