vrijdag 6 juni 2014

wild geranium

Voor dit label verschillende technieken
gebruikt, hoe begon het... wel ik zag
in een ouder nummer van Craft Stamper
een leuke techniek: gebruik maken van
liquid masking film, hiermee kun je een
gedeelte van het papier "afdekken" zodat
de ondergrond wit blijft, in het voorbeeld
werd een stempel gebruikt dat "lijkt" op hetgeen
ik gemaakt heb, ik had de stempel niet dus ik
heb het nagetekend er vervolgens masking
film opgedaan en toen de omgeving gekleurd
met aquarelverf en bister korrels (ook nieuw
voor mij) later de masking film verwijderd en
met een watervaste fineliner de bloempatronen
verder getekend verder nog wat zwarte
vlekjes gemaakt en stukjes washi tape geplakt.
't is een heel verhaal geworden maar het was
dan ook weer errrg leuk om te doen..

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Prachtig resultaat, Ida.
Het is ongelofelijk hoeveel technieken er zijn... Nu ik wat meer met papier bezig ben, gaat er een wereld voor me open. Maar ik wil niet van alles tegelijk en ook niet teveel aanschaffen.
Maar als ik jouw leuke creaties voorbij zie komen, gaat het wel echt kriebelen!

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Gerrina zei

Wat mooi getekend! Leuk spul om mee te werken is dat toch en ook al aan de bister met een gaaf resultaat! Veel leuke technieken, maar vooral een leuke kaart! Fijn weekend, Gerrina

Marjan K├╝ppers zei

Leuk om te lezen hoe je het maakte en wat een mooie tag! Dat wit springt er echt uit!

Berlinde zei

Een heel mooie tag Ida, knap dat je die bloem zelf hebt getekend!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Jemig Ida, het klinkt alsof je daar behoorlijk wat werk aan hebt gehad, maar wow, wat een supergaaf resultaat! Dat wit van je bloem steekt geweldig af tegen deze kleurige achtergrond! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Niet voor niets bezig geweest Ida, het is een erg leuke tag geworden!
groetjes, Alie :-)

maria's knutselplezier zei

Prachtige tag , hele mooie kleurstelling en mooie technieken gebruikt!!!

Groetjes
Maria