dinsdag 17 juni 2014

voor Rosemarie


Omdat mijn Rosemarie (poes) binnenkort
jarig is heb ik een canvasje met poes
geschilderd, hiervoor eerst verschillende
sjablonen getekend en uitgeknipt, voor
het poezenkopje een foto van Rosemarie
genomen en ook een sjabloon van gemaakt,
alles geschilderd met acrylverf en hier en
daar wat lijnen met distress markers gezet.
Ik weet niet of Rosemarie er erg blij mee zal
zijn maar 't vrouwtje in ieder geval wel, ik hoop
nog lang van mijn geliefde viervoetertje te mogen
genieten..

11 opmerkingen:

Berlinde zei

Hiep Hiep Hoera voor Rosemarie!
Ik denk ook niet dat ze er veel om geeft Ida, een lekker hapje zal ze liever hebben, maar ik vind het in elk geval heel mooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Elizabeth zei

Nou, dit is toch een heel erg origineel cadeau voor Rosamarie...
Ik vind dit heel erg grappig gemaakt, en het straalt zoveel gezelligheid uit!

groetjes, Elizabeth

Elizabeth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
maria's knutselplezier zei

Hele mooie kleurrijke poezen canvas!! Helemaal geslaagd!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Mooi!! En slim om sjablonen te maken; ook voor mij een idee om zo weer een stuk verder te komen als ik een afbeelding zoek... Groetjes, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuk idee Ida!! En het canvas ziet er prachtig uit...leuk het kroontje op haar kopje!
Geniet maar lekker van je geliefde poezenbeest (doen wij hier ook van onze twee :-))
groetjes
Alie

Marjan Küppers zei

Oh gaaf zeg! Heel creatief, Ida en erg leuk om zo altijd een herinnering te hebben aan poeslief. Ook al staat ze er niet met foto op.

Ira Huberts zei

Het is bijna een illustratie uit een sprookjesboek Ida, zo mooi gedaan, enig dat silhouette in het roze! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Aafke zei

Er is er één jarig hoera, hoera..... Leuk kado voor Rosemarie. Maar, om eerlijk te zijn, denk ik dat het meer een kado voor jezelf is dan voor mijn 'petekindje'.
Liefs Aafke

Aafke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Karin zei

wow mooi gedaan zeg!
Groetjes Karin