zondag 4 mei 2014

vogels op canvas


Laatst kocht ik deze kleine canvasjes ( 15 x 15 cm)
met het idee om er vogels op te maken, zo gezegd
zo gedaan.. eerst de ondergronden met verschillende
lagen acrylverf beschilderd..


vervolgens mijn bakken met allerlei
reeds gemaakte ondergronden erbij
gepakt en diverse stukken uitgezocht
die moesten dienen als vogel en bloem,
op de ondergrond wat gestempeld, stukjes
washi tape geplakt met sjablonen gewerkt..


voor de rode vogel een stuk van een linodruk
gebruikt en de blauwe ondergrond is gemaakt
met inktspray de bloemen zijn gemaakt van een gelliprint,
verder nog gebruikt: perlenpen, metalen hoekjes en
brads, volgens mij vinden deze vogels elkaar wel
leuk... ik hang ze in ieder geval vlak naast elkaar
dan kunnen ze elkaar aankijken :)


11 opmerkingen:

annekescardart zei

Oh wat is dit leuk!!!!! Wat een idee
om stukjes die je hebt bewaard te gebruiken. Heel mooi Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

maria's knutselplezier zei

Hele mooie en leuke canvasjes!!! Prachtige achtergrond en mooie vogels!!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Zo mooi in die heldere tinten! En dat je zulke mooie stukken in een bak hebt liggen; wat heerlijk om zo te werken! Groetjes, Gerrina

Ira Huberts zei

Geweldig! Wat zijn dit enige, kleurrijke, gave werkjes Ida! Die vrolijken een muur helemaal op! Super gemaakt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Karin zei

wow leuke canvasjes, heerlijk kleurrijk!
Groetjes Karin

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Supermooie resultaten Ida...wat een feestje om te zien.
groetjes, Alie :-)

Maia zei

Dit zijn kleine kunstwerkjes geworden, echt prachtig gemaakt en. Goed uitgelegd ook!
Die zullen zeker een mooi plekje n je huis krijgen.
Fijne week
Lieve groet Maia

Anneke zei

Ze lijken als 2 druppels water op canvasjes die ik op een Pinterest board heb staan. Heel mooi!

Berlinde zei

Heel knap gemaakt Ida, ik vind ze supermooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Marjan Küppers zei

Ik zag ze al op FB voorbij komen, maar had door mijn oppasdagje geen tijd om te reageren. Wat zijn ze gaaf, zo mooi gemaakt en zo vrolijk en kleurrijk, echt een sieraad voor aan de muur Ida!

Aafke zei

Deze vogeltjes vind ik geweldig. Ze passen ook zo mooi op de achtergrond.
Liefs Aafke