zaterdag 10 mei 2014

poppy & alcoholinkt


Het werd weer eens tijd om m'n flesjes alcoholinkt
uit de kast te halen, 't leek me leuk om een klaproos
te schilderen, ik vind ze zo prachtig!.. dus wat
kleine kwastjes  erbij gepakt en op een stukje
plastic steeds een paar drupjes alcoholinkt gedaan
en schilderen maar... het viel niet tegen, ik heb als
ondergrond yupo gebruikt en daarop kun je redelijk
precies te werk gaan, het kelkje is deels gemaakt met
witte acrylverf, verder nog een zwarte gelpen gebruikt,
ik ben elke keer weer verrast door de prachtige intense
kleuren die alcoholinkt geeft; wordt je vrolijk van bij
dit regenachtige weer..



9 opmerkingen:

Yvonne zei

Wauw Ida, die klaproos spettert echt van je kaart af, prachtig! Je hebt helemaal gelijk, wat geeft de alcoholinkt hier geweldig sprekende kleuren, erg mooi. Maar dan komt ook omdat jij het prachtig hebt gemaakt en ingekleurd!
Fijn weekend, groetjes van Yvon

Gerrina zei

Yvon zei 't al en ik sluit me graag aan: Mooi gekleurd! Fijn weekend verder, Gerrina

Marjan Küppers zei

Je klaproos is een kunstwerkje, wat mooi gedaan!

Aafke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Aafke zei

Wat is dit mooi geworden. Sprekende kleuren.
Liefs Aafke

Karin zei

wow schitterende klaproos!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een bijzonder resultaat met de alcohol inkten Ida...prachtig werk zeg...complimenten!!!

groetjes, Alie

Berlinde zei

Een prachtige kaart Ida, mooie kleuren en knap getekend!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Viel niet tegen Ida? Ik vind je klaproos ge-wel-dig geworden! Erg mooi en goed gelukt, prachtig van kleur, top! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner