vrijdag 18 april 2014

bloemen op alcoholinkt


Deze stempel heb ik pas aangeschaft en daar
moest natuurlijk meteen iets mee gemaakt worden,
ik ben eerst aan de slag gegaan met een ondergrond,
hiervoor heb ik een paar kleuren alcoholinkt op m'n
craftsheet gedaan vervolgens blending solution en daarna
het karton er een paar keer doorheen gehaald,
nadat het goed gedroogd was m'n stempel erop
afgedrukt, eigenlijk heel eenvoudig maar ja, soms zijn
de dingen eenvoudig, gelukkig maar.... fijne dagen!


8 opmerkingen:

Coby van willigenburg zei

Eenvoud siert! Prachtig!

Gerrina zei

Mooi is dat geworden... Een mooie stempel heeft niet veel nodig... Fijn Paasweekend, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Heel mooi kleureffect Ida...jij ook fijne Paasdagen!

Ira Huberts zei

Wat een goede aankoop heb je met deze mooie stempel gedaan Ida en dan ook meteen zo'n stijlvol kaartje gemaakt! Fijne Paasdagen, groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Maia zei

Ik heb een paar kleurtjes alcohol inkt maar geen blending solution ( weer vergeten te kopen op de beurs)
Nog nooit gebruikt die inkt maar als ik dit zo zie echt prachtig wat een mooi effect!
Fijne paasdagen!
Lieve groet Maia

Marjan Küppers zei

Eenvoudig misschien, maar het effect is dat niet, heel erg mooie kaart,Ida! Fijne Paasdagen!

Berlinde zei

Eenvoudige dingen zijn vaak het mooist Ida, een prachtig kaartje is het geworden!
Lieve groetjes, Berlinde

Marrigje zei

Prachtig deze kaart. Mooi in kleur en in layout.

Groetjes
Marrigje