zondag 6 april 2014

altered matchbox


Op pinterest zag ik er al een x-aantal
voorbijkomen, hoog tijd dus om zelf eens
aan de slag te gaan met een grote lege
lucifersdoos, een deel beplakt met pagina's
uit een oud boek, en ander deel eerst wit
geverfd en daarna bewerkt met alcoholinkt..


deel van de binnenkant beplakt met
dessinpapier en daarna allerlei rommeltjes
uit de kast gehaald: de kamer lag bezaaid
met allerlei spullen..


en toen uitzoeken wat allemaal bruikbaar
was, hier en daar  iets voorzien van likje verf
of distress inkt, aan de onderkant wat
bedels/kralen vastgezet en aan de bovenkant
ophangsysteempje gemaakt van stukjes
karton met oud gemaakte suede en
metaaldraad .. en nu is 't klaar en heb ik het
in de kamer gehangen, Rosemarie (poes) zat
er ook al belangstellend naar te kijken, vooral
de kralen/bedels aan de onderkant vielen in de
smaak...


7 opmerkingen:

Marjan K├╝ppers zei

Wat ziet dat er leuk uit! Een mooie home decoratie met al die leuke techniekjes en spulletjes! kan me voorstellen dat ook poes dat wiebelspul aan de onderkant interessant vindt :)

Berlinde zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Ida, superleuke spulletjes heb je gebruikt! Ik hoop dat je het hoog genoeg hebt gehangen zodat Rosemarie er niet bij kan, zou zonde zijn van dit prachtige doosje...
Lieve groetjes, Berlinde

Ira's Crea Corner zei

Oh heerlijk! Ik zie je al helemaal voor me, op de grond zittend, met al die leuke spulletjes om je heen en wat een gaaf resultaat, erg erg leuk Ida! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

maria's knutselplezier zei

Prachtig doosje heb je hier gemaakt!!!

Groetjes
Maria

Karin zei

wow leuk gedaan zeg!
Groetjes Karin

Marrigje zei

Geweldig!! Wat een super gaaf doosje is het geworden.

Groetjes
Marrigje

Maia zei

Heel mooi gemaakt Ida! Dat vogeltje heb ik ook nog liggen, leuk om dat zo te gebruiken!
Natuurlijk vind de poes dat doosje mooi met die bengelende dingetjes er onder maar ook met die leuke vosjes er op.
Mooi gedaan hoor!
Alvast een fijn weekend
Lieve groet Maia