zondag 23 maart 2014

lady butterfly


Voor dit label ben ik opnieuw in de
weer geweest met alcoholinkt op lijm,
een paar postjes geleden had ik de lijm
gedroogd met de heatgun en ik dacht
nu wil ik eens kijken hoe het gaat als
ik het gewoon aan de lucht laat drogen..
hier één van de resultaten, op het label
verder: metalen vlinder, stempel lady en
vlinderstempels, diverse embellishments
alles op kleur gebracht met alcoholinkt en
koperverf, onder de stempels een stukje
koperpapier wat al jaren in de kast lag..


10 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Het geeft een heel bijzonder effect! Een mooie label, Ida!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Heel speciaal gaat je tag eruitzien door de combi van o.a. de alcohol inkten en de lijm...Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd...hier ziet het er gaaf uit Ida!

annekescardart zei

Prachtige label. Mooi gedaan. Ben gek op gezichten . groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

maria's knutselplezier zei

Prachtig en heel speciaal!!!Mooie kleuren mooie samenstelling van je tag!!

Groetjes
Maria

Berlinde zei

Heel mooi label Ida, prachtig effect geeft het! Erg knap gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira's Crea Corner zei

Ziet er prachtig uit Ida, wat mooi gemaakt, de kleuren passen perfect bij elkaar, super! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Marrigje zei

Super gaaf! Vind de kleuren heeel erg mooi. Heeft iets erg sjieks vind ik.

Groetjes
Marrigje

Gerrina zei

Zo mooi! Al die kleuren en dat koper... ik blijf kijken en nieuwe dingen ontdekken! Groetjes, Gerrina

Karin zei

prachtig, geweldige kleurencombinatie!

Ineke zei

Mooie kleurrijke tag. Mooi die vlinder er onder.