donderdag 20 februari 2014

canvas & pompons

 
Het idee voor 't maken van deze canvas
zag ik bij Anneke ik vond hem zo leuk dat
ik dacht: dat ga ik ook eens proberen..
kortgezegd: op het doekje reepjes gescheurde
katoen/linnen plakken, vele laagjes verf,
pompons maken..
 
pompons desgewenst op kleur brengen,
stelen maken, in mijn geval van gedraaide
touw, de hartjes zijn acryl bloemetjes die
ik geschilderd heb, stukjes washi tape een
beetje bijgeschilderd, wat steekjes genaaid,
tape met kleine splitpennetjes vastgezet,
uiteindelijk ziet het er weer heel anders
uit dan Annekes exemplaar, maar dat moet
ook vind ik; heel erg leuk om te maken!
 
 

10 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi geworden! En zeker leuk dat je je eigen draai eraan geeft... Groetjes, Gerrina

Marrigje zei

Deze is ook heel erg leuk! Ik heb je blog pas gevonden, en volg het, want ik vind dat je prachtige dingen maakt.

Groetjes
Marrigje

Paula van der Zwaan zei

Dat idee was ik nog nergens tegen gekomen, pompons gebruiken als bloemen. Die ga ik zeker onthouden!
Groetjes,
Paula

Maia zei

Deze bloemen " poppen" inderdaad van mijn schermpje, erg mooi gemaakt met een prachtige achtergrond ook weer!
Je vorige creatie met de gehaakte bloemen met kristallen is ook prachtig!
Fijne week nog
Lieve groet Maia

maria's knutselplezier zei

Prachtig , heel mooi canvasje met super mooie bloemetjes!!!

Groetjes
Maria

Ira Huberts zei

Je prachtige bloemen zorgen voor mooie diepte op je canvas Ida, ze zien er heel mooi uit! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Aafke zei

Toen ik de foto groter maakte, zag ik pas hoe gedetailleerd de bloemen zijn. Prachtig Ida.
Liefs Aafke

Anneke zei

Heel erg mooi! Ik vind de bloemen prachtig qua kleuren!

Berlinde zei

Wat een prachtig canvas Ida, mooi die bloemen!
Lieve groetjes, Berlinde

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

De pompons zien er als geweldige bloemen uit Ida...lekkere details op deze creatie