zaterdag 4 januari 2014

winter label


Het is winter (tenminste volgens de
kalender) dus heb ik een winter label
gemaakt, de achtergrond  is geschilderd
met acrylverf, daarop verschillende stempels
alles zoveel mogelijk in koele kleuren,
de papieren bloemen in de kelk wat
groen geschilderd en voorzien van een
laagje crystal stickles en plaksteen,
't zijn helleborussen (met een beetje fantasie)
die fantastische bloemen die de hele winter
bloeien,  helaas heeft mijn helleborus dit
jaar de geest gegeven maar er komt vast
een nieuwe..

7 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wat mooi Ida, en ja we moeten de winter zelf een beetje creëren op dit moment, ik heb daar niets op tegen, liever binnen als buiten, maar ik denk dat de winter gewoon wat opschuift en dat we binnen kort toch wel meer van dat vries weer gaan hebben hoor, je kaartje is in elk geval prachtig!!

Groetjes en een fijn nieuwjaar!!
Maria

Berlinde zei

Een prachtige winterse tag heb je gemaakt Ida, mooie kleuren ook!
Ook je kaartje hieronder is heel erg mooi! Je was deze keer zo snel dat ik nog niet de kans had om op je vorige post te reageren....
Nog de allerbeste wensen voor 2014!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Ik heb je fraaie tag eens vergroot Ida om al die mooie details beter te kunnen zien, heel mooi gecombineerd qua kleur/stempels en versieringen! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Heel mooi Ida met deze kleuren op de tag die prachtig gekleurd is!
Beste wensen voor 2014 :-)

Gerrina zei

Mooie tag en die bloemen zijn super! Ik hou ook zo van Helleborissen! Na heel wat pogingen hebben we er nu 1 al 2 jaar waar we van genieten. Dit jaar er nog een op een andere plek een gezet en benieuwd of die het gaat doen... Groetjes, Gerrina

Karin zei

prachtige tag, hele mooie kleuren!

Anneke zei

Supermooi, prachtige kleuren ook! Er is zoveel op te zien!