zaterdag 11 januari 2014

sympathy card

 
Soms heb je voor minder leuke
gelegenheden een kaart nodig, zo
ook deze, omdat ik niet zo van die
stemmige zwart/grijze kaarten hou,
heb ik wat zachte kleuren gebruikt,
beetje symboliek ook, de circle of life
je komt en je gaat en vlindert een tijd
rond, zoiets...

voor de vlinder gebruikte ik de batik
techniek, idee uit een nummer van
craft stamper,  nadat de vlinder is
gestempeld  er meteen clear embossingpoeder
opstrooien en de heatgun gebruiken,
aan 't eind strijk je de embossingpoeder
eraf met de strijkbout (wel papier ertussen).

7 opmerkingen:

Karin zei

Helaas zijn deze kaarten ook nodig af en toe, hij ziet er prachtig uit!

Berlinde zei

Heel mooie kaart Ida! Prachtig hoe je die vlinder hebt gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi kaartje, zo teder van kleur en mooi opgebouwd!!!Super Ida !!!

Groetjes
Maria

M@rjan zei

De symboliek is heel mooi gevonden en de kaart is prachtig! Mooie techniek voor de vlinder.

Gerrina zei

Voor zo´n kaart vind ik de kleuren die je hebt gebruikt prachtig! Fijne zondag verder, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie symboliek Ida!

Ira Huberts zei

Ik vind het juist iets bijzonders hebben wanneer je kleur gebruikt op een condoleance-kaart, en je hebt dit zeer smaakvol en stijlvol gedaan Ida! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner