vrijdag 13 december 2013

inkt spray

 
Onlangs heb ik wat flesjes
dylusions inkt spray gekocht, een
voor mij nieuw materiaal en zoals
dat gaat met iets nieuws, meteen
uitproberen,  voor de achtergrond van
deze kaart  een gedeelte uit een vel
geknipt waarop ik de verschillende
kleurtjes had gespoten en voor de
gestempelde bloemen en blaadjes
eigenlijk 't zelfde, verder gebruikt
stukje groene koord en groene
plakparels. Ik ben blij met m'n flesjes
inkt spray, volgens mij ga ik daar nog
een hoop plezier van krijgen..


7 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooie vorm en mooie achtergrond! Fijn weekend, Gerrina

Ira Huberts zei

Supergave bloemen Ida met prachtige kleuren, geniet maar lekker van je nieuwe flesjes! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige creatie weer, super mooi van kleur!!!

Groetjes
Maria

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een mooi effect heb je voor een eerste keer al bereikt Ida...fleurig!!
groetjes, Alie :-)

M@rjan zei

Snap dat je er blij mee bent, die bloemen zijn ook erg mooi! de kaart als geheel zeker ook! Fijn weekend!

Karin zei

prachtige bloemen heb je ermee gemaakt! Heerlijks spul is dat!
Groetjes Karin

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Ida, heel mooi die bloemen en leuke kleuren!
Lieve groetjes, Berlinde