vrijdag 29 november 2013

geurpotje


Mijn hele huis geurt heerlijk naar
mijn eigen gefabriceerde geurpotje,
"recept" komt van pinterest:
men neme een glazen potje + deksel,
vult het potje voor 1/4 met
zuiveringszout, sprenkel er daarna
zo'n 8-10  druppels etherische olie op en
dan is 't klaar er moeten nog wel gaten
worden geslagen in het dekseltje, ik
heb het in hartvorm gedaan..

 
vervolgens heb ik het dekseltje
wat "oud gemaakt" met verschillende
kleuren alcoholinkt:  bruin/paars/blauw
daarna het potje met een kantje bekleed
eromheen een touwtje gebonden met
twee kleine roestige klokjes, vele geuren
zijn mogeljk, ik heb de combi lavendel/
geranium gedaan, ben ik erg dol op.



8 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een lekker idee! Mooi! Groetjes, Gerrina

Aafke zei

Mmmmm heerlijk! Wat een goed idee.
Liefs Aafke

Maia zei

Jammer dat we geen geurblog hebben haha, lijkt me heerlijk ruiken!
Mooi gemaakt en gekleurd die deksel!
Je kerstkaartjes in de vorige kaart zijn ook heel speciaal!
Fijn weekend
Lieve groet Maia

Elizabeth zei

Zo simpel kan het dus zijn, maar wat enorm leuk!
Jammer dat ik het niet ruiken kan...

M@rjan zei

Leuk idee! Het ziet er erg mooi uit!

Berlinde zei

Heel mooi Ida en een heel leuk idee!
Lieve groetjes, Berlinde

Karin zei

wat een leuk idee!

Ira Huberts zei

Erg leuk idee Ida, zeker met zo'n heerlijk geurtje erbij. Sorry dat ik al zo'n tijd niet bij je ben langs geweest, m'n nek is een stuk beter, alleen is een paar dagen geleden mijn schoonmoeder overleden, vandaar de stilte van mijn kant... Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner