donderdag 14 november 2013

boekje in blikje


Laatst kreeg ik een klein blikje
gevuld met dropjes, de dropjes zijn
opgegeten en in het blikje heb ik
dit kleine boekje gemaakt..


daarvoor heb ik het blikje deels
beplakt met aluminiumtape en
vervolgens het geheel gekleurd met
verschillende kleurtjes alcoholinkt,
daarna heb ik mijn voorraad gelli
prints gepakt en allerlei stukjes
uitgezocht..
 


het boekje is gemaakt van een strook
craft cardstock, de kantjes bewerkt
met distress inkt en vervolgens een
stukje bruine cardstock geplakt daarop
een uitgezocht stukje gelli print..

 
daarbij wat afbeeldingen gezocht
die ik mooi vond..

 
het achterste deel van het boekje
is in het blikje geplakt, heb het boekje
opgevouwen en 't doosje dichtgedaan;
ik hoop nog vele van deze dropdoosjes
te ontvangen :)..



6 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat heb je dit lege doosje gaaf opgepimpt Ida! Leuk met de alcohol inkt aan de buitenkant en je GP tjes aan de binnenkant!

iene zei

heel erg leuk! (ik ga binnenkort ook maar eens dropjes in een doosje kopen, denk ik ☺)
groetjes, Evelyn

Maia zei

Allereerst je kaart in de vorige post is prachtig!
Wat en idee om hier weer een boekje in te maken!
Mooi is het van kleur zo samen .
Kan me voorstellen dat het naar meer smaakt....die dropjes maar zeker ook de lege blikjes bedoel ik dan haha.
Fijn weekend
Lieve groet Maia

M@rjan zei

Zo schattig is dit, heel mooi Ida!

Gerrina zei

Wat een mooi en klein boekje! Mooie kleuren en stempels heb je gebruikt! En die warme kleuren passen wel bij wat erin heeft gezeten... Groetjes, Gerrina

Berlinde zei

Wat leuk Ida, zo'n klein boekje in dat blikje! Prachtige kleuren ook, supermooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde