dinsdag 29 oktober 2013

xmas trees


Even weer bezig geweest met
de kerstkaarten productie, voor
deze kaartjes wederom mijn stapel
gelli prints erbij gepakt en allerlei
strookjes geknipt..
 
de gebruikte cardstock eerst van
een dun laagje witte acrylverf
voorzien en daarna de strookjes
voor het boompje erop geplakt,
bovenop een vogeltje en randje
met goudkleurige gelpen..


hier de gelli print strookjes
gecombineerd met reepjes washi
tape en plakparels, bovenop een
roosje en randje getekend met rode
gelpen.

10 opmerkingen:

M@rjan zei

Allebei erg mooi, leuk opgebouwd zijn je kerstbomen!

Gerrina zei

Zowel met gelliprint strookjes als met de washitapjes worden ze mooi! Groetjes, Gerrina

Ira Huberts zei

Wat een geinige manier om kerstboompjes te maken, vind beide kerstkaarten heel gaaf! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Geweldig idee om de strookjes te gebruiken voor de kerstbomen Ida...erg mooie resultaten!

Karin zei

Wow gave kerstkaarten!
Groetjes karin

Maia zei

Erg leuk deze kerstkaarten met die leuke bewerkte strookjes en tape!
De achtergronden vind ik ook prachtig evenals de mooie bloemen creatie in je vorige post die ik gemist had.
Fijne week
Groetjes Maia

Anneke zei

Leuk idee om daar gelli prints voor te gebruiken! Heel mooi!

Coby van willigenburg zei

Leuk geworden en een goed idee weer om zo de restjes weg te werken :-)

Berlinde zei

Hele leuke kerstkaartjes Ida, vooral de onderste vind ik super!
Lieve groetjes, Berlinde

Aafke zei

Wat zijn ze leuk, deze kerstkaarten. De kleuren combineren geweldig. Jij hebt daar veel gevoel voor, vind ik.
Liefs Aafke