zondag 13 oktober 2013

paddestoelen


Ben opnieuw in de weer geweest met
alcoholinkt op stempelkarton, omdat
het nu toch echt herfst is wilde ik graag
iets met paddestoelen, dus ben ik aan
de gang gegaan met de diverse laagjes,
je kunt het wel wat sturen maar voor
een deel moet je ook afwachten wat
de inkt gaat doen dat maakt het zo leuk
en spannend, met een zwarte gelpen
heb ik de contouren van de paddestoelen
aangebracht en toen zag ik opeens dat er
een eikeltje tegen de meest rechtse
paddenstoel geleund stond, helemaal leuk!


15 opmerkingen:

Coby van willigenburg zei

mooi Ida, leuk zo te spelen he?

M@rjan zei

Ja, het is leuk spul! Dit is een heel mooie alcoholinkt creatie, Ida! Helemaal herfst ook.

Yvonne zei

Het is een prachtige herfst creatie geworden Ida, alcoholinkt is zulk leuk spul.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een heerlijke herfstkleuren op deze AI kaart Ida! Knap dat je de inkt toch hebt weten te sturen. Mooie accenten met de pen...en het eikeltje...jaaaa leuk!! :-)

Gerrina zei

Zo is spelen niet alleen leuk, maar ook nog ´ns mooi! Groetjes, Gerrina

Yvonne zei

Wat een prachtig en mooi herfstig resulaat Ida!
De inkt is de goede kanten uitgegaan, en jij hebt het prachtig af gemaakt.
Groetjes van Yvon

Ira Huberts zei

Wat een supergaaf effect zeg! Je paddestoelen zijn heel erg geslaagd, vind die herfstkleuren mooi en warm! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooie kleuren Ida en heel leuk om te zien wat je met de inkt hebt gedaan.

Groetjes Janny

Maia zei

Super mooi is dit uitgevallen Ida!
Weer meer tijd om te bloggen en ik zie dat ik achter loop bij je.
Prachtig deze herfstkleuren!
Het labelboekje in je vorige post vind ik ook echt schitterend gemaakt! Zelfs het hoesje is mooi!
Fijne week
Lieve groet Maia

Minimoek zei

Ha,ha wat grappig dat eikeltje en echt heel leuk geworden je Herfstkaart.

Berlinde zei

Heel mooi gemaakt Ida, en wat leuk dat je dan als verrassing er ook nog een eikeltje in ontdekt!
Lieve groetjes, Berlinde

maria's knutselplezier zei

't is de eerste maal dat ik op je blog kom, heb me alvast gemeld als volger want je maakt echt prachtige ARTwerkjes !! 't is echt genieten op je blog en ik ben van plan om terug te komen hoor!!!

Groetjes
Maria

Anjas-Artefaktotum zei

WOW love that colorful piece, really artful.
Groetjes Anja

Elizabeth zei

Heel mooi, Ida! Het lijkt wel glas-in-lood...

Karin zei

prachtig effect, ziet er mooi uit!
Groetjes Karin