dinsdag 8 oktober 2013

labelboekje




Het idee voor zo'n labelboekje
zag ik op pinterest, heel eenvoudig,
een aantal labels en washi tape..


twee labels aan elkaar plakken
met een reepje washi tape, vervolgens
het volgende label op dezelfde manier
aan label 2 vastplakken met een reepje
tape zo doorgaan tot het gewenste aantal
bladzijden..


ik wet niet of mijn werkwijze
precies zo is geweest als  bij
het voorbeeld maar zo ging het goed,
wel heb ik van de labels binnenin iets
van de onderkant afgeknipt..


vervolgens heb ik nog wat extra
washi tape geplakt en kon ik
beginnen aan de bladzijden..

 
hiervoor heb ik allerlei dingetjes
gebruikt die ik nog had liggen in
mijn "wel gemaakt maar niks mee
gedaan" doos..

                                      

tenslotte lintjes door de gaatjes
gedaan en een envelopje gemaakt
van transparantpapier daarna het
boekje in het envelopje gedaan.


8 opmerkingen:

Coby van willigenburg zei

Leuk Ida, leuk idee ook om mee te spelen:-)

Berlinde zei

Je hebt er weer een mooi boekje van gemaakt Ida! Leuk ook om er nog dingetjes in te verwerken waar je nog niks mee gedaan had!
Lieve groetjes, Berlinde

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuk en creatief idee Ida...mooi uitgevoerd ook!

Gerrina zei

Een heerlijk boekje; duurt niet te lang om in elkaar te zetten zo te zien. En mooi zoals jij ermee aan de slag bent gegaan! Groetjes, Gerrina

Karin zei

heel erg leuk!
Groetjes karin

M@rjan zei

Ik vind het prachtig, Ida, een mooi boekje, met stuk voor stuk mooie tags erin!

Paula van der Zwaan zei

Dat is nog eens iets anders met labels. Prachtig, elke pagina is een plaatje!
Groetjes,
Paula

Ira Huberts zei

Wat een supergaaf labelboekje heb je gemaakt Ida, zo mooi dat er op ieder pagina weer iets anders te zien is! Groetjes,Ira
Ira’s Crea Corner