dinsdag 3 september 2013

vlindermeisjes & de joker



Laatst kocht ik bij de Action een
letterbak met de bedoeling hier kleine
zelfgemaakte projektjes in te doen,
na de letterbak verschillende keren wit
te hebben geschilderd kon ik aan de
inhoud beginnen..


het ideetje voor deze vlindermeisjes
zag ik op Pinterest en vond ik meteen
zo leuk dat dat dus het eerste was wat
in de letterbak moest komen, hiervoor
heb ik de  oude houten klosjes met vintage
papier beplakt en de meisjes van vleugels
voorzien vervolgens met een stukje
metaaldraad op het klosje bevestigd..

ik had nog de helft van een klein doosje
liggen (andere helft is circuswagen
geworden, zie eerdere post) en 't leek
me leuk er een soort fotolijstje van te
maken, na het wit geschilderd te hebben,
verder oude look gegeven met alcoholinkt
terra cotta en denim, de stempel van de
joker heb ik pas aangeschaft en past
qua formaat mooi in het doosje, verder
gebruikt distressinkt voor de afbeelding en
diverse embellishments, ook eerst gekleurd
met alcoholinkt, nu moet ik eerst even weer
gaan nadenken over wat er verder in de
letterbak komt..

12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi gemaakt Ida,heel leuk zoals je die meisjes gemaakt hebt en dat afdrukje in dat doosje..lekker creatief hoor,lieve groetjes Miranda

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een prachtige resultaten Ida!! Heel origineel..je letterbak zal er super uit gaan zien...

Gerrina zei

Wat een mooie lieve meisjes! En een heel gaaf idee! De joker is ook mooi! Ben benieuwd wat je nog meer verzint... Groetjes, Gerrina

M@rjan zei

Ohh, dit gaat een prachtproject worden als het klaar is, ben benieuwd!! Wat ik zie belooft al veel!

Karin zei

wow schitterend en wat een leuk idee! Groetjes karin

Coby van willigenburg zei

Wat leuk Ida, vooral die meisjes, helemaal geweldig! En zo leuk om te doen!

groetjes Coby

Maia zei

Dat gaat weer een fantastisch project worden en wat ben je knap gestart!
Schitterend gemaakt deze vlindermeisjes op klosjes en de joker is ook erg mooi!
Succes met het verder bedenken maar dat is jou wel toevertrouwd.
Geniet van het mooie weer!
Lieve groet Maia

Ira Huberts zei

Fantastisch, wat een supergave creaties Ida! Ben er helemaal weg van! Zo leuk die klosjes en steampunkdoosje, echt top!! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Castles Crowns and Cottages zei

Precious beauties here! Anita

Yvonne zei

Oooh wat is dit leuk zeg. Die vlindermeisjes vind ik geweldig.
Wat zal je letterkast er prachtig uit gaan zien.
Groetjes Yvonne.

Berlinde zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Ida, die letterbak gaat er superleuk uitzien! Ben benieuwd wat er nog allemaal in komt!
Lieve groetjes, Berlinde

Aafke zei

Wat een prachtige meisjes heb je gemaakt.En zo'n goed idee om ze op een klosje te plaatsen. Met de Joker heb je ook iets sfeervols gemaakt.
Liefs Aafke