donderdag 26 september 2013

gelli plate & herfst


Kort geleden heb ik mezelf een gelli plate
gegeven; stond al een tijdje op m'n verlang-
lijstje,  dit is een gelplaat waarmee je mono
prints kunt maken en daar moest ik natuurlijk
mee aan de slag, ik heb een hele serie afdrukken
gemaakt met voornamelijk bubbeltjesplastic
en veel kleuren door elkaar/over elkaar, de
achtergrond van deze kaart is één van de
resultaten, ik wilde graag iets in herfstkleuren
omdat de achtergrond al vrij druk is heb ik er
alleen zwarte bloemen op gestempeld met een
koperen hartje  gemaakt met de perlenpen en zwart
randje met een gelpen.

11 opmerkingen:

De hobby droom zei

Wauw super! wat geeft dit een leuk effect zeg!!

Wij wensen je een fijn weekend toe :)
Lieve groetjes, De hobby droom

Anneke zei

Een achtergrondje om van te snoepen. Net voldoende, die HA bloemen! Heel mooie kaart!

Karin zei

schitterend, mooie achtergrond. En kijk maar uit wat dat gelliplaten is echt verslavend,haha
Groetjes Karin

annekescardart zei

Prachtige kaart. Mooie achtergrond.
Groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Coby van willigenburg zei

leuk Ida, binnenkort ben ook ik de eigenaar van zo'n plate en dan kan ik ook gaan experimenteren! Als het word zoals jouw kaartje ben ik tevreden!

Elizabeth zei

Wat mooi! Ik had nog nooit van zo'n plaat gehoord...
Lijkt me erg leuk en heel ontspannend om hier mee te experimenteren.
Maar ja, ik ben eigenlijk meer van de draadjes, en je kunt niet alles!

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Gerrina zei

Wat een super mooie achtergrond heb je gemaakt! Met de eenvoudige bloemen is dit een top kaartje! Alvast een fijn weekend, Gerrina

M@rjan zei

Ja, mooi! Ik heb een demonstratie gezien van de plate, maar toen niet aangeschaft. Ik heb al zoveel... je kent dat vast wel. Maar jij maakt er iets heel moois mee!

Berlinde zei

Prachtig kaartje Ida, heel mooi die achtergrond en helemaal af met die gestempelde bloemen!
Lieve groetjes, Berlinde

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuk resultaat Ida, met je GP...oneindig plezier wordt dat hoor :-).
Je kaart is alvast prachtig!

Ira Huberts zei

Geweldig mooi wat je met je gelliplate hebt gemaakt Ida, prachteffect! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner