woensdag 21 augustus 2013

klein sprookjesboekje

Het verhaal van dit sprookjesboekje
begon hier..
een paar postjes geleden had ik al
verteld dat ik bezig was geweest met
alcoholinkt gedruppeld in een bakje water,
dit was zo leuk dat ik een hele stapel
vellen op die manier heb gekleurd...
en daar wilde ik graag iets mee maken,
toen bedacht ik dat ik het wel leuk
papier vond voor een sprookjesboekje..
zo gezegd, zo gedaan, het boekje
is gemaakt van 3 halve vellen cardstock
(bron youtube), overal passen labels
in, soms aan de bovenkant soms aan
de zijkant..
omdat ik dol ben op Alice in
Wonderland moest daar natuurlijk
ook iets van in..
maar ook een mooie haas en een
gestempelde roos..
omdat het papier zelf al zo mooi is,
heb ik er niet teveel aan toegevoegd,
hier en daar wat stempels, een plaatje..

stukjes lint of kant, pareldrupjes,
plaksteentjes...en zo vorderde het
boekje gestaag en toen het af was..
was zij (ik) helemaal gelukkig...




10 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Ik heb ook nog allerlei soorten inkt liggen. Als ik jouw prachtige kunstwerkjes zie, krijg ik meteen zin om het ook eens te gaan proberen. Dank je voor de inspiratie!
Groetjes,
Paula

Elizabeth zei

Mooi! De sfeer is heel transparant..., past perfect bij de sprookjesfiguren. Een genot om te bekijken!

groetjes, Elizabeth

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is een waar sprookjesboek Ida,mooie kleurtjes,lieflijke plaatjes. Ik kan zien dat je er van genoten hebt om dit boekje te maken en je mag er met recht trots op zijn...lieve groetjes Miranda

Coby van willigenburg zei

Heel mooi dit boekje, misschien kun je er nog wat teksten uit Alice aan toevoegen. Ik spaar voor de stempels van Stampotique van Alice, zo mooi!

groetjes Coby

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een lief boekje geworden dankzij je leuke techniek Ida...komen er ook nog teksten bij?

Alida zei

prachtig!

Gerrina zei

Een mooi en zo goed samenhangend boekje! Leuk dat het zo interactief is geworden! Groetjes, Gerrina

Karin zei

Prachtig boekje met mooie achtergrondjes! Fijn weekend!
Groetjes karin

Berlinde zei

Wat een leuk boekje heb je weer gemaakt Ida, heel mooi met die sprookjesachtige kleuren!
Lieve groetjes, Berlinde

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooi en ook lief boekje Ida.

Groetjes Janny