zondag 25 augustus 2013

fairy tale



Om nog even in de sprookjessfeer te
blijven...deze kaarten gemaakt met de
stempel "Fairy Tale" van art journey,
de achtergrond gekleurd met verschillende
kleuren distress inkt, beetje water erover
gesproeid, de stempel gezet met diverse
kleuren stazon inkt verder gebruikt witte
gelpen, bloemetje en plaksteentjes..


deze op dezelfde manier gemaakt
maar dan in andere kleuren, verder
hier en daar wat goudpoeder gebruikt.
mooie stempel maar ik vond het niet
de makkelijkste om iets mee te doen..

9 opmerkingen:

Ineke zei

Erg mooie kaartjes Ida. Mooi die kleuren.

Gerrina zei

Mooie kaarten! Ik vond de stempel ook mooi, maar de mogelijkheden beperkt, dus niet voor gegaan... Maar zo met die totaal verschillende kleuren is ´ie wel heel mooi! Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Inderdaad niet zo'n makkelijke. Maar je maakte er 2 hele mooie kaarten mee! Super details ook.

Coby van willigenburg zei

Ik vind het een moeilijke stempel maar jij hebt er wel iets moois mee gedaan

groetjes Coby

Berlinde zei

Wat een prachtige kaartjes Ida, heel mooi die stempel en je hebt hem prachtig verwerkt!
Lieve groetjes, Berlinde

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie sprookjesachtige resultaten Ida! Lekkere sfeer

M@rjan zei

Wat mooi zijn deze twee kaartjes, Ida! De stempel is idd prachtig, maar lijkt mij ook niet zo makkelijk.

Ira Huberts zei

Geweldig sfeervol gedaan Ida, heel dromerig en mooi qua kleur! Ook je sprookjesboekje is een fraai kijkboekje geworden! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Karin zei

prachtige kaartjes, de eerste spreekst me het meest aan, schitterende achtergrond! Groetjes Karin