zondag 4 augustus 2013

eerste Stamping Angels project




 
Sinds kort ben ik lid van
stempelclub de Stamping Angels,
't is de bedoeling dat een ieder van
tijd tot tijd een project opzet voor
een  ander lid van de groep, dit gaat
in de vorm van een boekje met
daarbij omschreven wat de opdracht
is voor de ongeveer 6 andere Angels
die ook in het boekje gaan stempelen..

 
ik heb voor m'n eerste project gekozen
voor een harmonica boekje gemaakt
van 8 enveloppen met als kaftjes twee
stukjes dikke karton, aan de binnenzijde
wit papier geplakt..

 
op de buitenkant en elke achterzijde
van de enveloppen heb ik om en om
2 soorten dessinpapier geplakt..


de opdracht voor de te maken kaart:
maak een kaart in de kleuren van het
boekje  met je favoriete stempels/technieken,
qua achtergrond heb ik voor de voorkant
alcoholinkt op een stukje aceaat gebruikt en
voor de kaart alcoholinkt in water gedruppeld
en vervolgens het papier erdoorheen
halen, geeft een soort marmerachtig
resultaat, als stempels heb ik gekozen
voor vlinders, tekst en de winged woman
stempel van Art Journey.
Nu afwachten wat de anderen gaan doen..
 
 
 

10 opmerkingen:

Gerrina zei

Ziet er leuk uit en mooie technieken die je voor de kaart hebt gebruikt! Van te voren kan je totaal niet inschatten wat het gaat worden; dat maakt het leuk... Groetjes, Gerrina

Minimoek zei

Ik vind alles zo mooi wat je maakt maar omdat ik zelf weinig met papier werk snap ik soms niet alle termen die je gebruikt!!Maar de resultaten zijn altijd prachtig!!!Groetjes Linda

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een prachtig boekje Ida, en ik wens je veel plezier bij de Stamping Angels toe!

groetjes, Alie :-)

Berlinde zei

Heel erg mooi Ida!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Ziet er supermooi uit Ida, dat marmereffect is schitterend! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Anneke zei

Je zette wel een mooi eerste projectje op! Heel leuke kaart ook al, de anderen raken hier vast door geïnspireerd!

M@rjan zei

Interessant om te lezen hoe je het gedaan hebt, als inktliefhebber vind ik dat leuk! Heel mooi geheel en leuk dat het verder gevuld wordt door de andere dames!

Maia zei

Oooo, wat mooi, je hebt weer iets prachtigs bedacht en de kleuren zijn ook zo mooi!
Hoe maak je die enveloppen dan aan elkaar, het ziet er erg mooi uit ook zo van boven af.
De kaft met mooie stempels is ook prachtig.
Ik weet zeker dat de anderen dit een mooie inspiratie vinden!
Fijne avond
Lieve groet Maia

Anjas-Artefaktotum zei

Awesome "Leporello" booklet, love the colorful cover, stamping design is wonderful too.
Groetjes Anja

Janny Jager 't Hooft zei

Een heel mooi boekje Ida en veel plezier bij de Stamping Angels.

Groetjes Janny