donderdag 29 augustus 2013

alcoholinkt & stempelkarton


Helemaal aangestoken door het werken
met alcoholinkt op Yupo, gezien bij diverse
medeblogsters en op pinterest ben ik aan
de gang gegaan met wat ik in huis had, 
alcoholinkt en stempelkarton..



dit is natuurlijk wel een ander materiaal
maar het wil wel, helemaal leuk om mee
bezig te zijn en volgens mij zeer verslavend!
Na verschillende laagjes te hebben aangebracht
laten drogen en vervolgens op kaart 1 gestempeld
met stazon inkt en witte gelpen gebruikt, op kaart
2 zwarte gelpen gebruikt. De kleuren zijn in 't echt
wat intenser maar helaas is dat moeilijk vast te leggen.



16 opmerkingen:

Margot zei

mooi! echt kunstwerkjes!

Karin zei

ja het zijn mooie kaartjes geworden, mooie kleuren!

Gerrina zei

Beide achtergronden zijn dan ook heel mooi geworden! Zo´n "luchtige" stempel past er helemaal bij! Groetjes, Gerrina

Yvonne zei

Prachtige kaartjes met geweldig mooie achtergronden !
Groetjes Yvonne.

iene zei

ik vind de kleuren zo al prachtig en intens!
erg mooie kaarten!
groetjes, Evelyn

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een heerlijke resultaten Ida...en de intensiteit van de kleuren is zeker heel mooi!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Zijn super mooi geworden Ida. Echt prachtig en inderdaad is het zeer verslavend, vind ik ook.

M@rjan zei

Wow, echt heel erg mooi, Ida! Dit gaat je meteen al goed af, knap!!

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooi en kleurrijk resultaat Ida.
Echt allebei heel apart.
Groetjes Janny

Berlinde zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Ida, knap hoor!
Lieve groetjes, Berlinde

Elizabeth zei

Dit is echt prachtig! Ik kan me voorstellen dat je hier de smaak van te pakken krijgt...

grtjs, Elizabeth

Ira Huberts zei

Geweldige kaarten Ida, wat een mooi resultaat zeg! Supergaaf gedaan, je hebt erg warme kleuren gebruikt, vind het heel creatief! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Maia zei

Schitterend deze kleuren, ze komen op mijn scherm al prachtig over hoor!
Wat leuk, je bent de laatste tijd echte kunstwerkjes aan het maken met die nieuw ontdekte techniekjes!
Geniet van een heerlijke zomerweek!
Lieve groet Maia

Anneke zei

Supermooi!

Coby van willigenburg zei

zo mooi, geweldig de kleuren zo sprekend!

groetjes Coby

maria's knutselplezier zei

Prachtig hoor!!!

Groetjes
Maria