woensdag 24 juli 2013

meer bloemen labels

 
Met dit mooie weer en een tropisch
temperatuurtje in m'n huisje komt er
niet zoveel uit mijn handen, heb nog
wel deze bloemlabels gemaakt..


voor dit label heb ik een paar yo-yo's
gebruikt om de stoffen bloemetjes te
maken ( een idee uit eline's buitenhuis)
het groene gedeelte gemaakt met washi
tape en er daarna licht overheen geschilderd
de lucht gemaakt met acrylverf en kleine
reepjes washi tape..

de ondergrond voor dit label vond ik
op zolder,  daar lagen nog een stapel
met de roller en blockprint verf gemaakte
vellen papier te wachten, jaren geleden
gemaakt tijdens een linocursus.
daarop gestempeld  en wat washi tape
gebruikt. 't zijn eigenlijk wel erg
verschillende labels zo bij elkaar maar
ja wel allebei deze week gemaakt..



9 opmerkingen:

iene zei

ik vind vooral de yo-yo-bloemen erg leuk.
groetjes van imke

Maia zei

Ik vind ze allebei prachtig Ida!
De achtergronden zijn apart gemaakt en je hebt de washitape zo leuk gebruikt.
Ik heb maar een paar rolletjes van de action maar heb er nog niks mee gedaan dus weer een inspiratie die ik even ga onthouden dank je.
Geniet van het zomer weertje!
Lieve groet Maia

Anneke zei

Ja heel verschillend inderdaad maar allebei heel mooi!

Gerrina zei

Beiden mooi! De bloemen en de structuur door het tape zijn gaaf bij de 1e! En dat is een positieve manier van opruimen voor de tweede! Die bloemen stempel blijf ik mooi vinden ook hier en zo weer... Groetjes, Gerrina

M@rjan zei

Heel verschillend, maar allebei erg mooi! Leuk die stoffen bloemen!

Marijke van Ooijen zei

Heey meis,

Wat een heerlijke vrolijkheid jouw
zomerse kado labels!
Wat heb je toch altijd aparte werkstukjes..super!

Liefs,
Marijke

Ira Huberts zei

Wat maak je toch altijd superleuke bloemen Ida! Zo lekker vrolijk en leuk van vorm, beide tags zijn weer top! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Berlinde zei

Supermooie tags Ida! Vooral die met de yo-yo's vind ik leuk, die staan ook nog altijd op mijn to do lijstje om eens 'proberen' te maken. Deze zijn heel geslaagd!
Ook leuk hoe je het gras en de lucht hebt gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Aafke zei

Wat zijn ze leuk geworden. Vooral die met de yo-yo's vind ik prachtig. Ik houd ook erg van die kleuren. En door de washi tape komt er diepte in.
Toch handig zo'n zolderopruiming. Dan vind je nog een iets.
Liefs Aafke