dinsdag 30 juli 2013

alcoholinkt op acetaat

 
Omdat ik dol ben op alcoholinkt heb ik
weer een voor mij nieuwe techniek
uitgeprobeerd met deze inkt, in plaats van
papier/karton werken op een stukje acetaat,
diverse kleurtjes aangebracht, geel/oranje/
groen/blauw, steeds een beetje erbij totdat
ik tevreden was, op de andere kant een paar
vlinders gestempeld met zwarte stazon inkt,
de bloemen gestempeld met glue pad en
voorzien van een laagje goudpoeder, de
vlinders wat bijgewerkt met gouden gelpen,
geheel gemat op groene cardstock en vervolgens
op een craftkaart.



6 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een mooi resultaat! Prachtig hoe je die techniek hebt gebruikt. Groetjes, Gerrina

M@rjan zei

Heel mooi! Wat een leuke techniek, die onthoud ik!

Maia zei

Dat is nog eens experimenteren met een super mooi resultaat Ida!
Erg leuk die vlinders en vooral ook de mooie kleuren!
Fijne week
Lieve groet Maia

Ira Huberts zei

Wat geeft dat een mooi effect Ida, had geen idee dat die inkt ook op acetaat 'pakt', ziet er goed uit zeg! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Berlinde zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Ida!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Supermooie techniek!