zaterdag 15 juni 2013

bloemen boekje


Sinds kort ben ik lid van stempelgroep
de Stamping Angels, onlangs hadden
ze een workshop waarbij dit boekje
werd gemaakt (ik was niet aanwezig
maar kreeg de spullen + uitleg
opgestuurd)..



het boekje bestaat uit 3 monsterzakjes
met daarin ruimte om labels op te
bergen, na wat vouw- en plakwerk
ontstaat het boekje dat aan elkaar wordt
gemaakt middels 4 lintjes..

 
de basis voor de kaarten zijn
vierkantjes karton die zijn bewerkt
met distress paint, ik heb het geheel
nog wat verder gekleurd met distress
inkt..
 


en dan kan het "versieren" beginnen,
ik heb mijn doos met bloemenstempels
uit de kast gehaald en ben begonnen..


naast stempels heb ik sjablonen
gebruikt verder nog wat washi tape
en perlenpen, de labels heb ik in
de kleuren van de pagina's
gemaakt, lintjes gekleurd met
distress inkt.
Leuk zo'n workshopje thuis..


11 opmerkingen:

iene zei

dit ziet er wel weer heel erg leuk uit.
groetjes van imke

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een leuk idee dat je mooi hebt uitgevoerd, Ida!

goed weekend, Alie :-)

Gerrina zei

Ziet er mooi uit! Zo kan je toch genieten van de leuke workshop van Marga... Fijn weekend verder, Gerrina

Ira Huberts zei

Prachtig boekje Ida, mooi hoor, met die gekleurde bloemenpracht! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

M@rjan zei

Mooi!! Prachtige warme tinten en allemaal verschillende creaties, gaaf hoor!

Berlinde zei

Heel mooi boekje Ida, prachtige kleuren, stempels en details!
Lieve groetjes, Berlinde

Aafke zei

Heel erg mooi geworden. De kleuren zijn prachtig, en passen goed bij de bloemen.
Liefs Aafke

Elizabeth zei

Prachtig! Ik wist niet dat je zulke leuke dingen kon maken met stempels. Je hebt vast ook heel veel verschillende stempelkussens..

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit mooi joh. Echt zoveel mooie combi's, ideeen en kleuren. Super.
groetjes Marja

Mascha van Dijk Zimmerman zei

Wat ziet die er leuk uit zeg! Groetjes Mascha

maria's knutselplezier zei

wooow what een prachtig bloemenboekje, elke pagina is schitterend , prachtige kleuren en samenstelling een echt juweeltje om te koesteren en van te genieten, mooi ART werk!!!!!

Groetjes
Maria