dinsdag 14 mei 2013

rozen, inkt & zeepsop

 
Momenteel ben ik steeds bezig om
allerlei techniekjes uit te proberen, zo
kwam ik op you tube dit techniekje
tegen, distress inkt en zeepsop..

 
men neme een stukje karton, ik heb
gladde stempelkarton genomen, brengt
daarop aan één of meerdere kleuren
distress inkt en dan.. een zeepsopje
maken met afwasmiddel, leg de
gekleurde karton eventjes op de sop
en zie... allemaal bubbeltjes

 
misschien voor velen al een bekende
techniek, voor mij was 't nieuw,
van de mooiste stukjes heb ik een
kaart gemaakt met daarop gestempelde
rozen.
Als je op you tube stempeltechnieken
intypt verschijnen er honderden
filmpjes.....heerlijk, ik kan even
vooruit!

11 opmerkingen:

Anneke zei

Heel leuk effect, supermooi!

Elizabeth zei

Nou, voor mij is dit ook helemaal nieuw. En wat leuk! Ik kom een beetje in de papiermood, dus wie weet waar het toe leidt...
Je hebt er leuke kaartjes van gemaakt!

groetjes, Elizabeth

Paula van der Zwaan zei

Lang leve YouTube. Deze techniek had ik nog niet eerder gezien. Prachtig effect! En natuurlijk, zoals we van je gewend zijn, weer schitterende kaartjes :-)
Groetjes,
Paula

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Je hebt lekker gespeeld Ida met erg leuke effecten met dat zeepsop!

groetjes, Alie :-)

Aafke zei

Dus je hebt heerlijk met zeepsop gespeeld.
Mooi effect geeft dat!
Liefs Aafke

iene zei

ik kende die techniek nog niet, erg mooi effect!
groetjes
Evelyn

Janny Jager 't Hooft zei

Leuk effect geeft deze techniek Ida
Vind het een heel mooi resultaat geven.
Groetjes Janny

Marijke van Ooijen zei

Dit is een leuke techniek!
Het eindresultaat is super...
Heerlijk he om nieuwe technieken
te ontdekken?

Liefs,
Marijke

Ira Huberts zei

Gave techniek, heerlijk toch om van alles uit te proberen en te zien waar het schip strandt? Het ziet er in elk geval heel fraai uit Ida! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Berlinde zei

Waar zeepsop al niet goed voor is. Ziet er heel leuk uit Ida, mooie kaart heb je er mee gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Maia zei

Wat een leuk idee heb je gevonden en het ziet er ook echt heel prachtig uit!
Jij bent ook van het uitproberen en steeds iets anders maken erg inspirerend ook he al die youtube filmpjes!
Mooi je kaartje, dit ga ik zeker ook eens uitproberen.
Fijn pinksterweekend!
Lieve groet Maia