maandag 27 mei 2013

alcoholinkt & rietjes

 
Dit techniekje wilde ik ook heel
lang al eens proberen: paar druppeltjes
alcoholinkt, een rietje erbij en
blazen maar, voor velen  wel bekend
denk ik, ik heb er stempelkarton
voor gebruikt..

allerlei kleurtjes  gebruikt steeds
weer over elkaar heen en dan in
spanning afwachten wat het wordt!

 
ik ben dol op alcoholinkt, 't zijn
zulke mooie intense kleuren en je
kunt er zoveel mee.
van wat stukjes heb ik alvast een
kaartje gemaakt, op wat met de rest
te doen moet ik nog even zitten broeden.

8 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuk resultaat Ida...heerlijk om zo met alcohol inkt te spelen he!

groetjes, Alie :-)

Anneke zei

Leuke techniek. Heel mooie kaart Ida!

M@rjan zei

Prachtig zeg!! Heel leuke techniek en erg mooie kaart, Ida!

Maia zei

Heel mooi dit effect, ik ben benieuwd wat je er van maakt!
Fijne week
Groetjes Maia

Berlinde zei

Jij hebt je weer leuk beziggehouden Ida, heel mooi resultaat en leuke kaart!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Oh ja, deze techniek ken ik zéker nog wel! Erg leuk om te doen en wow, wat een gaaf effect met die alcoholinkt, mooi zeg Ida! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooi resultaat Ida en leuk he zo zitten spelen met de inkt en een rietje.

Groetjes Janny

iene zei

wat een prachtig warm rood, ik ben ook dol op die kleurtjes inkt.
leuk dat al die oude technieken nog steeds gebruikt worden.
groetjes, Evelyn