zondag 28 april 2013

venetian blind book

 
Weer een boekje gemaakt uit de het
boek van Alisa Golden een venetian
blind book, hiervoor heb ik een strook
perkamentpapier genomen en een paar
flesjes alcoholinkt, blending solution en
aan de "klieder"gegaan..

 
diverse kleuren met elkaar vermengd
waaronder rood, oranje en koper,
erg leuk om te doen en ik ben ook
best tevreden over het resultaat.
Het perkamentpapier heb ik vervolgens
geplakt op een strook handgemaakt
papier (gekregen), ik vond de kleuren
zo mooi bij elkaar..

 
Ik had beide vellen al gevouwen
daarna van gaatjes voorzien waardoor
een drietal draden geregen met aan
het uiteinde 2 van klei gemaakte
knopen, wanneer je aan de touwtjes
trekt gaat het boekje dicht..
't is aardig oranje van kleur bedenk
ik me opeens; wel toepasselijk maar
niet van tevoren zo bedacht :)

 

5 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een prachtig resultaat Ida!~

groetjes, Alie :-)

Berlinde zei

Heel erg mooi boekje Ida, prachtige kleur!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Heel apart effect van kleuren Ida, het is een bijzonder mooi boekje geworden! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Janny Jager 't Hooft zei

Super boekje Ida met hele mooie kleur en heel apart model.
Groetjes Janny

Marijke van Ooijen zei

Hay Ida,

Wat een apart boekje heb je gemaakt zeg!
die kleuren zijn zo warm en prachtig.
Inderdaad wel heel toepasselijk nu...

Ik wens je een fijn week-end,

Marijke