dinsdag 23 april 2013

bloem kaarten


Soms vind ik het zo heerlijk om eenvoudige
dingetjes met kleur te maken, zo heb ik deze
week een setje van deze bloemkaartjes gemaakt..


voor dit kaartje een paar stukjes washitape
op een kaartje geplakt, 2 houten bloemetjes, het
parelhartje gemaakt met een perlenpen, de steeltjes
en blaadjes zijn van waxdraad..


voor dit exemplaar stukjes papertape van
Tim Holtz op het kaartje geplakt, drie
papieren bloemetjes op elkaar gelegd,
stukje waxdraad erdoor geregen en
vastgeplakt met een pareltje, steeltje
ook van waxdraad en vastgezet met klein
kruissteekje..


deze kaart was iets meer werk, eerst
kaart + klein kaartje bestempeld met
tekst, gebruikte inkt: distressinkt mustard
seed en stazon blazing red.
De kartonnen bloem geel geschilderd,
2 rondjes van stof genaaid, gevuld met
plukje vulling en daarop 2 papieren bloemetjes,
steeltje en blaadjes opnieuw van waxdraad.


9 opmerkingen:

Berlinde zei

Wat zijn die leuk Ida, eenvoudige kaartjes kunnen ook hééél mooi zijn!
Het laatste bloemetje vind ik wel super, een leuk effect met die vulling!
Lieve groetjes, Berlinde

Paula van der Zwaan zei

Hele mooie kaartjes, Ida. Eenvoud kan zo prachtig zijn!
Groetjes,
Paula

Marijke van Ooijen zei

Hay Ida,

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt meis.
En net wat Paula al zegt...eenvoud kan juist
zo mooi zijn!

Lieve groetjes,
Marijke

M@rjan zei

Hallo Ida, ik zie net je reactie op mijn blog. Ik ken je niet, dus kom even kijken.
Wat een mooie kaartjes, ik vind deze stijl erg leuk! Eenvoudig lijkt makkelijk, maar is het vaak niet!

Janny Jager 't Hooft zei

Hele hele mooie kaarten Ida en net zoals er al gezegd is Eenvoud is ook heel mooi.

Groetjes Janny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ida "eenvoud siert"is toch een uitdrukking? Ik vind het mooie kaartjes,vooral de onderste vind ik erg mooi met die kleurtjes en qua uitwerking,lieve groetjes Miranda

Anneke zei

Heel mooie frisse kaarten. Ik vind de manier waarop je de stelen maakte ook héél leuk!

Ira Huberts zei

Bloemen vervelen nooit en ik vind het erg leuk om te zien hoe jij de jouwe hebt gemaakt Ida, zeer creatief! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Aafke zei

Ze zijn allemaal leuk. Ik heb een lichte voorkeur voor de 'witte'bloem.
Liefs Aafke