maandag 11 maart 2013

"oud" speldendoosje

Het idee voor zo'n speldendoosje zag
ik in een eerder nummer van Daphne's
Diary en is afkomstig van een duitse
site: www.stepie-baeren.de

Ik heb hier een spanen doosje voor
gebruikt, deze eerst aan de binnenkant
wit geschilderd en oud gemaakt met
distress inkt, daarna de buitenkant
beplakt met "oud" krantenpapier..

het kussentje heb ik gemaakt van een
stukje van een oude sjaal, het kantje
wat om het doosje is geplakt heb ik
eerst in de thee gelegd en vervolgens
nog wat extra "vies" gemaakt met
distress inkt..
verder oud kantklosje, garenkaartje,
stukje kant, knopen, bandje en schaartje.
In het doosje kunnen ook nog allerlei
naairommeltjes bewaard worden, dat
is voor mij erg  handig want ik ben altijd
alles kwijt..
 
 

11 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Het is weer een plaatje, Ida, zoals ik van je gewend ben ;-)
Ontzettend leuk om van zo'n simpel spanen doosje zoiets bijzonders te maken. Ik ben helemaal verliefd op dat schaartje!
Groetjes,
Paula

Janine zei

super leuk Ida, en zo vol details, erg leuk!! Enne nog bedankt voor je complimenten ☺ groetjes van Janine

Ans zei

Wat een leuk idee, het ziet er schattig uit!

Aafke zei

Weer een prachtig doosje. Zo sfeervol!
Liefs Aafke

Ira Huberts zei

Wat een superleuk doosje is dit geworden Ida, zo prachtig versierd allemaal, heerlijk om naar al die mooie details te kijken! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Maia zei

Ooooo, dit is echt heel mooi gemaakt Ida, dit ga ik zeker opslaan zo mooi gemaakt!
Wat leuk he om alles met opzet " vies" te maken haha.
Enne alles kwijt, heel herkenbaar!
Fijne winterweek
Lieve groet Maia

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooi Ida en wat een ontzettend leuke details.
Echt een plaatje.

Groetjes Janny

Berlinde zei

Wat een prachtig speldendoosje heb je gemaakt Ida! Zo leuk met al die kleine details, en nog praktisch ook dat je er nog iets in kan bewaren. Heel mooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Yvonne zei

Waanzinnig leuk en mooi speldendoosje Ida! Ziet er prachtig uit, mooie details, geweldig leuk om neer te zetten en te gebruiken.
Groetjes van Yvon

Inger zei

Your box looks GORGEOUS Ida!!!
Beautiful work!
Love it!

♥ Hugs, Inger

Anneke zei

Ja, heel erg mooi hebbeding! Heel mooi versierd ook.