donderdag 28 maart 2013

flagbook


Laatst had ik mezelf een boek kado
gegeven over 't maken van boeken en
inmiddels is er nog eentje bijgekomen:
100+ bindings structures & forms van
Alisa Golden, meer dan 100 verschillende
boekjes!!.. kan ik even vooruit


hieruit maakte ik dit boekje, een
flagbook, gemaakt van verschillende
soorten dessinpapier waarop ik hier en
daar wat heb gestempeld.


Voor de omslag heb ik twee stukken
karton gebruikt die ik eerst wit heb
geschilderd en daarna gedeeltelijk
met een template van ruitjes heb voorzien
de vlinders en de cirkels zijn gestempeld
en hier en daar een viltstift gebruikt.


De achterkant heb ik iets anders gedaan
en zo zien de kaftjes er samen uit.
Gedurende de paasdagen kan ik eens
rustig overdenken welke boekjes ik
allemaal wil gaan maken en waar mee te
beginnen... dat vereist nog heel wat
denkwerk :)
Fijne paasdagen!



7 opmerkingen:

Louise zei

Prachtig gemaakt, de kaft is ook heel mooi, jij hoeft je met de Paasdagen niet te vervelen!.


gr.LOuise

Berlinde zei

Leuk boekje heb je weer gemaakt Ida!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

En ook dit boekje ziet er weer erg leuk uit Ida! Heerlijk toch, wanneer je zo'n prachtig ideeƫenboek kunt doorbladeren, is toch genieten! Fijne Paasdagen gewenst, groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Janny Jager 't Hooft zei

Super leuk boekje Ida en een hele mooie kaft.
Ziet er best ingewikkeld uit.

Groetjes Janny

Maia zei

Wow wat ga jij snel.....stoffen vintage boekje wat gaaf en eat een werk maar schitterend!
Zelf gemaakte spiraalstempel erg mooi endit flagboekje ook weer heel apart en mooi gestempeld!
Geniet nog even van tweede paasdag.
Fijne avond
Groetje Maia

DEKAKADO zei

Pfff, dat ziet er ingenieus uit. Knap en ontzettend mooi. Klasse. Groetjes, Marleen.

Yvonne zei

Je flagbook ziet er prachtig uit Ida! Met leuke stempels erin, mooie kleuren. Leuk boek heb je jezelf cadeau gedaan, veel plezier ermee!
Groetjes van Yvon