vrijdag 8 maart 2013

boekjes.....

Onlangs heb ik mezelf weer een boek kado
gegeven, deze keer "how to make books" van
Esther K. Smith en natuurlijk moest daar
meteen ook wat uit gemaakt worden.

Ik heb twee boekjes gemaakt met de
long stitch binding, in elk boekje zitten
vier katernen, op het oranje boekje nog
een gestempelde roos geplakt, daarna heb
ik nog een harmonica boekje gemaakt.


Voor het harmonica boekje heb ik een
oud vel karton gebruikt afkomstig uit
een fotoalbum van de kringloop, verder
een paar vouwblaadjes van de action en
de kralen komen van een outlet winkel, tsja..

zo hou ik geld over om binnenkort nog
een paar boeken aan te schaffen waaronder
nog eentje om boekjes te maken..


7 opmerkingen:

Ira Huberts zei

Van boeken kan een mens nooit genoeg krijgen (ik in elk geval niet ha ha ha!). En dat doe je goed, jezelf een boek cadeau doen, zeker wanneer je er dan ook nog eens boekjes mee kunt maken, leuk hoor Ida, geniet ervan! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

DEKAKADO zei

En knap en MOOI. Wat een prachtwerken. Groetjes, Marleen.

Berlinde zei

Hele mooie boekjes heb je gemaakt Ida, leuk! Ben benieuwd welke boekjes we nog te zien krijgen;)
Lieve groetjes, Berlinde

Janny Jager 't Hooft zei

Hele mooie boekjes Ida heb je weer gemaakt.

Groetjes Janny

Janine zei

super, super super knap, mooi gemaakt!! Ik de het je niet na!

Yvonne zei

Prachtige boekjes! Wat leuk dat je nieuw aangeschafte boek daar de inspiratie voor was. Ben heel benieuwd wat voor moois daar nog meer uit voortkomt.
Groetjes van Yvon

Anneke zei

Prachtige boekjes Ida! Zo'n boek is een aanwinst, echt!